20-04-2021 16:32
Panie Michale, my proszeni byliśmy raz o dostarczenie dodatkowych dokumentów, a czekaliśmy w sumie dalej nie ma decyzji ostatecznej 6 dni.
Wybraliśmy inny bank w którym już dawno mieliśmy zgodę. Jutro podpisujemy umowę, trzeba mieć dużo cierpliwości.
Cały czas piszą, że mają dużo pracy. Logiczne powinno być, że Klienci którzy proszeni byli o dostarczenie dodatkowych dokumentów powinni być traktowani poza kolejką ale chyba tak nie jest. Trzy razy przesuwaliśmy termin u dewelopera.
20-04-2021 16:34
20-04-2021 16:51
20-04-2021 16:56
20-04-2021 16:57
20-04-2021 18:00
Nasz pośrednik kontaktował się z analitykami ale nie przyspieszyło to procesu.
W umowach deweloperskich które są dostarczane do banku, analitycy widzą do kiedy Klienci mają terminy.
20-04-2021 18:04
20-04-2021 18:08
Niestety, nie będę w stanie odpowiedzieć na to pytanie. Mogę polecić tylko uzbroić się w cierpliwość, bo przy tym tempie procesowania wniosków przez bank, przyda się
My niestety nie mieliśmy szczęścia, bo termin nas goni.
20-04-2021 21:08
20-04-2021 21:11
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Witaj,
w najbliższym czasie nie planujemy wdrażać kodów QR. Przekazałam Twoją sugestię do właściwego zespołu.
Udostępniliśmy jednak opcję "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", która pozwoli Ci szyb
... 18-04-2024