03-09-2018 14:00
Witam, wspólnie z żoną planujemy zakup mieszkania i rozważamy skorzystanie z kredytu hipotecznego od ING. Poszliśmy więc do najbliższego oddziału i poprosiliśmy o ofertę. Miła pani wydrukowała dla nas symulacje i stwierdziła, że więcej nie może dla nas zrobić ponieważ kredytami hipotecznymi zajmuje się inna pracownica, której akurat nie ma i musimy "łapać ją" telefonicznie. Próbowałem się do niej dodzwonić po 3x dziennie przez cały tydzień - niestety, bezskutecznie. Odwiedziłem jeszcze 2 inne oddziały i sytuacja była taka sama - ktoś inny się tym zajmuje i musimy próbować się do niego dodzwonić. W końcu zrezygnowałem i wypełniłem formularz kontaktu na stronie. Czekam już 5 dzień i nikt się ze mną nie kontaktuje... Co mam zrobić żeby w końcu uzyskać jakąkolwiek ofertę? Czy jest gdzieś dostępna lista oddziałów (ok. Gliwic) w których mogę spotkać się z kimś zajmującym się kredytami hipotecznymi?
03-09-2018 14:46
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Staramy się jak najszybciej reagować na prośby klientów o kontakt. Zadzwoń do nas na infolinie hipoteczną 32 357 00 65. Procujemy w dni robocze od 7:30 do 21:00, w soboty od 8:00-16:00. Przepraszam Cię za zaistniałą sytuację.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |