03-09-2018 14:00
Witam, wspólnie z żoną planujemy zakup mieszkania i rozważamy skorzystanie z kredytu hipotecznego od ING. Poszliśmy więc do najbliższego oddziału i poprosiliśmy o ofertę. Miła pani wydrukowała dla nas symulacje i stwierdziła, że więcej nie może dla nas zrobić ponieważ kredytami hipotecznymi zajmuje się inna pracownica, której akurat nie ma i musimy "łapać ją" telefonicznie. Próbowałem się do niej dodzwonić po 3x dziennie przez cały tydzień - niestety, bezskutecznie. Odwiedziłem jeszcze 2 inne oddziały i sytuacja była taka sama - ktoś inny się tym zajmuje i musimy próbować się do niego dodzwonić. W końcu zrezygnowałem i wypełniłem formularz kontaktu na stronie. Czekam już 5 dzień i nikt się ze mną nie kontaktuje... Co mam zrobić żeby w końcu uzyskać jakąkolwiek ofertę? Czy jest gdzieś dostępna lista oddziałów (ok. Gliwic) w których mogę spotkać się z kimś zajmującym się kredytami hipotecznymi?
03-09-2018 14:46
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Staramy się jak najszybciej reagować na prośby klientów o kontakt. Zadzwoń do nas na infolinie hipoteczną 32 357 00 65. Procujemy w dni robocze od 7:30 do 21:00, w soboty od 8:00-16:00. Przepraszam Cię za zaistniałą sytuację.
Witam,
Przez dłuższy czas nie używałem aplikacji, ale mało przezornie ją zaktualizowałem, po czym nie mogę się normalnie zalogować.
Po włączeniu apki jedyne opcje do wyboru to:
1. Aktywuj aplikację,
2. Z
... 18-03-2024