03-09-2018 14:00
Witam, wspólnie z żoną planujemy zakup mieszkania i rozważamy skorzystanie z kredytu hipotecznego od ING. Poszliśmy więc do najbliższego oddziału i poprosiliśmy o ofertę. Miła pani wydrukowała dla nas symulacje i stwierdziła, że więcej nie może dla nas zrobić ponieważ kredytami hipotecznymi zajmuje się inna pracownica, której akurat nie ma i musimy "łapać ją" telefonicznie. Próbowałem się do niej dodzwonić po 3x dziennie przez cały tydzień - niestety, bezskutecznie. Odwiedziłem jeszcze 2 inne oddziały i sytuacja była taka sama - ktoś inny się tym zajmuje i musimy próbować się do niego dodzwonić. W końcu zrezygnowałem i wypełniłem formularz kontaktu na stronie. Czekam już 5 dzień i nikt się ze mną nie kontaktuje... Co mam zrobić żeby w końcu uzyskać jakąkolwiek ofertę? Czy jest gdzieś dostępna lista oddziałów (ok. Gliwic) w których mogę spotkać się z kimś zajmującym się kredytami hipotecznymi?
03-09-2018 14:46
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Staramy się jak najszybciej reagować na prośby klientów o kontakt. Zadzwoń do nas na infolinie hipoteczną 32 357 00 65. Procujemy w dni robocze od 7:30 do 21:00, w soboty od 8:00-16:00. Przepraszam Cię za zaistniałą sytuację.
Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter
... 19-11-2024
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024