Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Dezinformowanie potencjalnego klienta to norma?

Na początku marca udałam sie do oddziału banku, celem bliższego zapoznania się z aktualną ofertą kredytów hipotecznych. Otrzymałam przykładowe symulacje i wzór umowy obowiązujący od ....marca 2017 r., celem wstępnego przeanalizowania oferty, przed podjęciem decyzji o złożeniu wniosku o kredyt.

Dobrze, że przed złożeniem wniosku, zajrzałam jeszcze na stronę internetową banku, okazało się bowiem, że od 1.02.17 do 30.03.17 obowiązuje regulamin, w którym są zapisy mniej korzystne od tych zamieszczonch w przekazanym mi wzorze umowy. Jaki jest sens przekazywania nieaktualnych wzorów umów. Czyżby dewizą banku było, że klient niedoinformowany to najlepszy klient? 

Odpowiedz
0 Lajków
Ewa911
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-03-2017
Wiadomość 1 z 2 (2 861 wyświetleń)

Re.: Dezinformowanie potencjalnego klienta to norma?

Na etapie składania wniosku, wzór umowy opisuje ogólny mechanizm udzielania kredytu, zawiera wszystkie możliwe warianty kredytu i nie jest spersonalizowany.

Mamy różne oferty specjalne, które są opisane w regulaminach dostępnych na stronie banku.

Po złożeniu kompletu dokumentów już po kilku dniach otrzymasz decyzję wstępną, która będzie zawierała wybrane przez Ciebie parametry kredytu. Przed podpisaniem umowy kredytowej otrzymasz również spersonalizowany wzór tej umowy i załączników.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 788 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy