21-03-2017 14:48
Na początku marca udałam sie do oddziału banku, celem bliższego zapoznania się z aktualną ofertą kredytów hipotecznych. Otrzymałam przykładowe symulacje i wzór umowy obowiązujący od ....marca 2017 r., celem wstępnego przeanalizowania oferty, przed podjęciem decyzji o złożeniu wniosku o kredyt.
Dobrze, że przed złożeniem wniosku, zajrzałam jeszcze na stronę internetową banku, okazało się bowiem, że od 1.02.17 do 30.03.17 obowiązuje regulamin, w którym są zapisy mniej korzystne od tych zamieszczonch w przekazanym mi wzorze umowy. Jaki jest sens przekazywania nieaktualnych wzorów umów. Czyżby dewizą banku było, że klient niedoinformowany to najlepszy klient?
21-03-2017 18:59
Na etapie składania wniosku, wzór umowy opisuje ogólny mechanizm udzielania kredytu, zawiera wszystkie możliwe warianty kredytu i nie jest spersonalizowany.
Mamy różne oferty specjalne, które są opisane w regulaminach dostępnych na stronie banku.
Po złożeniu kompletu dokumentów już po kilku dniach otrzymasz decyzję wstępną, która będzie zawierała wybrane przez Ciebie parametry kredytu. Przed podpisaniem umowy kredytowej otrzymasz również spersonalizowany wzór tej umowy i załączników.
Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona.
12-11-2025Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
12-11-2025Jest błąd w aplikacji ING za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki
12-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |