18-05-2017 08:58
19-05-2017 09:01
Zazwyczaj od wpływu kompletu dokumetów potrzebnych do wydania decyzji ostatecznej potrzebujemy około 4 dni roboczych, aby taką decyzję wydać. Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie, dlatego też termin podjęcia decyzji ostatecznej może się różnić u różnych klientów.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024