18-05-2017 08:58
19-05-2017 09:01
Zazwyczaj od wpływu kompletu dokumetów potrzebnych do wydania decyzji ostatecznej potrzebujemy około 4 dni roboczych, aby taką decyzję wydać. Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie, dlatego też termin podjęcia decyzji ostatecznej może się różnić u różnych klientów.
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie.
09-11-2025Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.
09-11-2025Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.
09-11-2025
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |