18-05-2017 08:58
19-05-2017 09:01
Zazwyczaj od wpływu kompletu dokumetów potrzebnych do wydania decyzji ostatecznej potrzebujemy około 4 dni roboczych, aby taką decyzję wydać. Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie, dlatego też termin podjęcia decyzji ostatecznej może się różnić u różnych klientów.
Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:
"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."
i
"Uwaga: drugie imię musi by
... 25-04-2025Witam,
Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą
... 24-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
6 | |
5 | |
5 | |
5 |