Odpowiedz

Decyzja ostateczna

Witam ile mniej więcej będziemy czekać na decyzję ostateczna? Rzeczoznawca był i komplet dokumentów 8.06.2017.
Odpowiedz
0 Lajków
Natalia2011
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
19-06-2017
Wiadomość 1 z 13 (17 623 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

[ Edytowane ]

@Natalia2011 przez forum nie możemy sprawdzić statusu wniosku kredytowego. Prosimy o kontakt z doradcą, u którego złożyłaś wniosek.





-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 13 (17 596 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

Ja dostałem dzisiaj taką informację: Wniosek analizowany - oczekuje na decyzję ostateczną. Pytanie jest takie, jak długo obecnie się czeka na taką decyzję? 

Odpowiedz
0 Lajków
torafal
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
13-06-2017
Wiadomość 3 z 13 (17 542 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

My czekalismy 13 dni roboczych od wstepnej do ostatecznej ale mielismy wlasny operat
Odpowiedz
0 Lajków
antoninak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
2
10-05-2017
Wiadomość 4 z 13 (17 475 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

No ja też dałem własny operat od razu z wnioskiem, ale 13 dni to strasznie długo Emotikon: Smutny

Odpowiedz
0 Lajków
torafal
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
13-06-2017
Wiadomość 5 z 13 (17 471 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna


torafal pisze:

Ja dostałem dzisiaj taką informację: Wniosek analizowany - oczekuje na decyzję ostateczną. Pytanie jest takie, jak długo obecnie się czeka na taką decyzję? 


@torafal Proszę o kontakt z doradcą u którego został złożony wniosek aby ustalić planowany termin podjęcia decyzji.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 6 z 13 (17 337 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

Dzisiaj po południu dostałem w końcu decyzję ostateczną Emotikon: Szczęśliwy 

Odpowiedz
0 Lajków
torafal
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
13-06-2017
Wiadomość 7 z 13 (17 254 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

Mam podobne pytanie.

Mianowicie we wtorek dzwoniła Pani z ING do zakładu pracy aby potwierdzić zatrudnienie itd. Ile mniej więcej od tego momentu będziemy czekać na decyzję ostateczną? Operat szacunkowy dostarczony w ubiegłym tygodniu. Teraz podobno trafił nasz wniosek do działu ryzyka... niecierpliwię się bo pieniądze potrzebujemy " na wczoraj " Emotikon: Smutny
Odpowiedz
0 Lajków
Kama111
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
29-06-2017
Wiadomość 8 z 13 (16 896 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

Chciałabym pomóc, ale przez forum nie możemy sprawdzić statusu wniosku kredytowego i odpowiedzieć Ci jak długo trzeba będzie jeszcze czekać. Prosimy o kontakt z doradcą, u którego złożyłaś wniosek.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 9 z 13 (16 894 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

Interesują mnie procedury... czy jeżeli ktoś zajął się naszym wnioskiem i dzwoni potwierdzić zatrudnienie to czy ktoś inny np.: dopiero za tydzień zacznie oglądać operat szacunkowy itd. Jak to wygląda gdy wniosek trafi do działu ryzyka ze względu na wyższą kwotę?
Odpowiedz
0 Lajków
Kama111
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
29-06-2017
Wiadomość 10 z 13 (16 891 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy