Odpowiedz

Re.: Decyzja ostateczna

Witam,

Ja złożyłem wniosek 27.01.2016 do dnia dzisiejszego nie mam decyzji.

ok 15 lutego był rzeczoznawca, w banku słyszę tylko "proszę jeszcze poczekać tydzień".

Odpowiedz
0 Lajków
Dominik123
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
29-03-2016
Wiadomość 51 z 100 (13 145 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

Kolejny dzień analizy minął bezpowrotnie. Wniosek jest w analizie od 23 Marca, dokładnie to samo przeczytać można było tydzień temu, a to już trzecia lub czwarta analiza tego samego wniosku i za każdym razem analiza musi trwać.

 

From: platformaposrednika@ingbank.pl [mailto:platformaposrednika@ingbank.pl]
Sent: Tuesday, March 29, 2016 xxxx
To: xxxxxxx
Subject:

 

Witamy,

Wniosek Klienta xxxxxx o numerze 720097826232530 zmienił status na:

Wniosek analizowany - oczekuje na decyzję ostateczną.

W celu zapoznania się ze szczegółami zaloguj się do aplikacji: https://ssl.ingbankonline.pl/pdp/login.do/application/current/preview.do?id=10507

 

Wydział Wsparcia Współpracy z Pośrednikami

biznespartner@ingbank.pl

 

Odpowiedz
0 Lajków
esselite
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
3
24-03-2016
Wiadomość 52 z 100 (13 030 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna


eewwllaa pisze:

Dziś otrzymałam decyzję ostateczną, we wtorek podpisanie umowy Emotikon: Szczęśliwy 

 

Moje terminy:

24.02 złożenie wniosku i rejestracja go w banku

01.03 pozytywna decyzja wstepna

04.03 pobrano z konta na rzeczoznawce

07.03 wizyta rzeczoznawcy

18.03 telefon, że potrzebny kolejny dokument i dostarczenie go

25.03 decyzja ostateczna

29.03 podpisanie umowy kredytowej

 


Jak to miło czytać takie wpisy, zatem jest możliwość przeprocesowania wniosku w 1 miesiąc. Teraz ciekawe czym Twój wniosek różni sie od mojego merytorycznie. W moim przypadku prostszego scenariusza nie można mieć, umowa o pracę na czas nieokreślony, zakup od dewelopera, wkład ponad 20% i kwota kredytu raptem 390, a zdolnośc 3 krotna.

Odpowiedz
0 Lajków
esselite
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
3
24-03-2016
Wiadomość 53 z 100 (13 020 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

@esselite u mnie jest jeszcze prościej - kredyt na dwie osoby, obie umowa na czas nieokreślony, zarobki rzędu 4 tys na rękę, prawie połowa wkładu własnego, zwykły zakup z domu w zabudowie szeregowej z lat 90 rynku wtórnego. Też myślałam że prościej się nie da, a jednak -

złożyłam wiosek 4 lutego,

10.02 zarejestrowano,

8.03 decyzja wstępna

15.03 wizyta rzeczoznawcy

dziś 30.03 i żadnych wieści ;(

pojutrze - koniec terminu umowy przedwstępnej! Emotikon: Smutny

Jestem załamana, nie wiem co mam zrobić...

Odpowiedz
0 Lajków
Burbery
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
24
2
01-03-2016
Wiadomość 54 z 100 (12 981 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna


 


@Burbery w pierwszej kolejności podpisz aneks z nowym terminem umowy przyżeczonej i zapłaty. Przedłużenia terminu to bardzo częsta praktyka, nie powinna być obca sprzedającemu. Z pewnością ma tego świadomość, że to nie Twoja wina i nie Ciebie należy za to karać. Na 99% analityk będzie chciał zgody sprzedającego na wypłatę po terminie, więc warto zabezpieczyć ten obszar. 1% zostawiam na analityków, który zachowują się nielogicznie i trudno przewidzieć ich zachowania w tej materii.

Odpowiedz
0 Lajków
esselite
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
3
24-03-2016
Wiadomość 55 z 100 (12 971 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

@esselite u nas obie umowy o pracę na czas nieokreślony, zamiana mieszkań na rynku wtórnym, wkład własny ponad 40%, kredyt 100 tys. Jednak ponoć u nas właśnie nie było tak prosto, bo mamy zamianę mieszkań a mają nowy system i jakieś problemy były z tego powodu.

Podejrzewam, że u mnie trwało to krócej z tego względu, że składaliśmy wniosek w oddziale banku..
Odpowiedz
0 Lajków
eewwllaa
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
0
22-03-2016
Wiadomość 56 z 100 (12 926 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

Ludzie kochani, mam decyzję pozytywną!!  W piątek podpisuję umowę kredytową.

Tyle stresów, ale zadatek i umowa przedwstępna uratowana!

Idę się upić =)

Burbery
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
24
2
01-03-2016
Wiadomość 57 z 100 (12 910 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

@Burbery świetnie!! Na ostatnią chwilę się wyrobili :-)
Odpowiedz
0 Lajków
eewwllaa
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
0
22-03-2016
Wiadomość 58 z 100 (12 902 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

Moje terminy są jeszcze dłuższe i nadal bez decyzji ;(
01.02 złożony wniosek,

26.02 decyzja wstępna

7.03 wizyta rzeczoznawcy

dziś 30.03 i żadnych wieści ;(

Odpowiedz
0 Lajków
moby
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
30-03-2016
Wiadomość 59 z 100 (12 896 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

Moje terminy:
U doradcy: 8.02
Rejestracja w centrali z kompletem dokumentów: 15.02
Alert BIK: 11.03
Prośba i dosłanie dokumentów (ubezpieczenie, sprawozdanie finansowe za luty): 16.03
Decyzja wstępna: 30.03 (prośba o dosłanie zaświadczeń z ZUS i US :/)

Podobno mieli nie brać ponownie dokumentów, które straciły ważność przez długie procesowanie wniosku przez ING.... Piszę tu o sprawozdaniach finansowych za miesiące w których wniosek był "analizowany" i zaświadczeniach które są ważne miesiąc.. Przez to prawdopodobnie to tak długo trwa. Jakaś kpina.
Odpowiedz
0 Lajków
aneta_krol
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
2
21-03-2016
Wiadomość 60 z 100 (12 876 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Inne dane przelewu niż właściciela konta

Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz

...

22-11-2024
Re: Re.: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

A ja dostałem odmowę przedłużenia oprocentowania stałego. Czy ktoś ma już wydłużony termin po interwencji rzecznika?

22-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy