- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
18-03-2016 12:45
Re.: Decyzja ostateczna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ponieważ moja droga po kredyt jest już na finiszu, przesyłam moje "kalendarium" dla potomnych:
10.02 złożenie wniosku
08.03 wstępna decyzja pozytywna
10.03 kontakt rzeczoznawcy
11.03 wizyta rzeczoznawcy
18.03 decyzja ostateczna
czyli od decyzji wstępnej później poszło już z ogólnie przyjętymi 5-dniowymi terminami. Teraz pozostaje już tylko podpisać umowę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
23-03-2016 10:27
Re.: Decyzja ostateczna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
witam, w poniedziałek po 36 dniach roboczych otrzymałam decyzje pozytywną ostateczną wczoraj podpisałam umowę teraz tylko czekam na pieniążki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-03-2016 15:08
Re.: Decyzja ostateczna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
poniżej przedstawiam moje daty:
22.02 złożenie wniosku, wstepna decyzja pozytywna
23.02 - dzwoni rzeczoznawca
24.02 - wizyta rzeczoznawcy
3.03 - rzeczoznawca przekazuje informacje do banku
4.03 - wycena rzeczoznawcy wysłana do centrali
22.03 - informacja, że trzeba dostarczyć jeden dokument
24.03 - ostateczna decyzja pozytywna
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-03-2016 16:45
Re.: Decyzja ostateczna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeżeli ktoś ma wątpliwości co do kompetencji reprezentujących tą insytucję, to niech sobie przeczyta tą historię.
W moim przypadku, proces rozpatrywania wniosku jest kpiną wobec mojej osoby. Wniosek od 23 Grudnia jest nierozpatrzony!
23/12 – wniosek wysłany z kompletem dokumentów,
11/01 – wymóg uzupełnienia wyciągów z konta za pełny Grudzień, gdzie w dniu skłądania wniosków jeszcze tych wyciągów za Grudzień nie było, nie można było wygenerować na moment składania wniosków,
15/01 – wymóg dostarczenia oświadczenia, że nie bedzie działalności gosp w nieruchomości i zapoznaniu się z ryzykiem zmiany WIBOR, pozwolenie na użytkowanie
19/01 - coś tam trzeba wyjaśnić z hipoteką działki analitykowi
2/02 – przesłanie do Banku pozwolenia na użytkowanie nieruchomości
10/02 – decyzja wstępna pozytywna
12/02 – wpłata na wycenę rzeczoznawcy
15/02 – Analityk wymaga ponownego zaświadczenia o zatrudnieniu, bo poniższe starciło wg niego ważność i nie wyda ostatecznej decyzji przez to, dostarczone następnego dnia
22/02 – rzeczoznawca z wizytacją 10 dni po wpłacie!
4/03 – analityk nie wie co jest przedmiotem kredytrowania, czy dom, czy lokal i na co ma być umowa kredytowa, pomimo posiadania dokumentacji od rzeczoznawcy
9/03 – nie można wydać decyzji bo wycena wg analityka jest na lokal mieszkalny, a nie na dom, firma wspópracująca z ING zrobiła złą wycene, BANK WYMAGA PONOWNEJ WPŁATY OD KLIENTA ZA WYCENĘ, ostatecznie pośrednik ponisi ten koszt
14/03 – nowa, poprawiona wycena nieruchomości dociera do ING
Dzisiaj jest 24/03 i nie ma decyzji ostatecznej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
25-03-2016 14:01
Re.: Decyzja ostateczna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziś otrzymałam decyzję ostateczną, we wtorek podpisanie umowy
Moje terminy:
24.02 złożenie wniosku i rejestracja go w banku
01.03 pozytywna decyzja wstepna
04.03 pobrano z konta na rzeczoznawce
07.03 wizyta rzeczoznawcy
18.03 telefon, że potrzebny kolejny dokument i dostarczenie go
25.03 decyzja ostateczna
29.03 podpisanie umowy kredytowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
25-03-2016 14:51
Re.: Decyzja ostateczna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No to dzisiaj Piąteczek, zapewne już wszyscy zakończyli pracę w banku, z czystym sumieniem udali się na spoczynek. Wniosek będzie leżał do 29/03. 3 miesiące (kwartał, 1/4 roku) minął. Jak czytam wpisy odnoszące się do dni roboczych to scyzoryk się w kieszeni otwiera, raczej proces powinno się liczyć w miesiącach, a nie w dniach roboczych.
Wesołych Świąt wszystkim kredytobiorcom.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
25-03-2016 16:25 | Edytowano: 25-03-2016 16:27
Re.: Decyzja ostateczna
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przez forum nie możemy zweryfikować opisanej sytuacji. Każda decyzja kredytowa jest podejmowana indywidualnie i jest uzależniona od skomplikowania wniosku. W tej sytuacji proponuję kontakt z doradcą u którego został złożony wniosek lub zgłoszenie reklamacji. Reklamację możesz złożyć:
- telefonicznie: 32 357 00 62 (pon.-pt.: 8.00-19.00),
- przez ING BankOnLine: Wiadomości->Nowa wiadomość,
- w najbliższym oddziale banku,
- wypełniając formularz na stronie banku.
W odpowiedzi przekażemy informację, co miało wpływ na taki długi czas podjęcia decyzji kredytowej.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
25-03-2016 16:50
Re.: Decyzja ostateczna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ależ ja nie oczekuje pomocy na forum, tutaj napisałem tylko, żeby wszyscy inni klienci widzieli ten cyrk. Dwie reklamacje zostały złozone przez infolinie, jedna przeze mnie, druga przez małżonkę, która ma w ING konto od kilkunastu lat.
wnosek 720097826232530 jeżeli coś to Wam powie. Mój doradca też juz nie wyrabia bo dzwoni do Was po 4 razy dziennie, każdy podany termin nie jest dotrzymany.
Generalnie widać, że customer experience i NPS są Państwa organizacji obce.
Pozdrawiam i Wesolych Świąt jeszcze raz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
25-03-2016 17:24
Re.: Decyzja ostateczna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
25-03-2016 17:32
Re.: Decyzja ostateczna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Otóż to, bank zna datę z umowy przedwstępnej w dniu złoznia wnioskiu i kompletnie ma to gdzieś.
W naszym przypadku przewidująco ustalilismy z deweloperem koniec Lutego, składając wniosek w Grudniu nie przyszło nam przez myśl, że bank podchodzi do sprawy w tak ingorancki spoób. A przecież deweloper też ma plany, podatki i musi mieć płynnośc finansową, więc jeżeli pieniędzy z kredytów nie otrzymuje to jego biznes staje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość