08-03-2016 09:10
08-03-2016 09:23
oooooooooooo miło!!!! Podniosło mi się ciśnienie
08-03-2016 12:45
Drodzy Państwo z wnioskiem zarejestrowanym w centrali 10 lutego.
Właśnie zadzwoniłam do banku na infolinię i dowiedziałam się że decyzja w sprawie mojego wniosku jest pozytywna!
08-03-2016 12:47
Gratulacje
Ja jeszcze czekam na informację.
Niemniej, pamiętaj, że to dopiero decyzja wstępna. Decyzja ostateczna może się teoretycznie zmienić.
08-03-2016 13:39
Przed chwilą dzwonił doradca z pozytywną decyzją. działamy dalej
10-03-2016 17:43
11-03-2016 16:22
Witam, czy jest ktoś z 4.02 lub później kto już ma decyzję ostateczną? Dzwonię dziś na infolinię i się za każdym razem dowiaduję że wniosek jest właśnie analizowany. Czy ktoś miał taką informację i w jakim potem czasie dostał decyzję (ostateczną)? Ile dni może być taki wniosek procesowany i czy mogę liczyć na odpowiedź w sobotę?
14-03-2016 10:17
Rozumiem ze duzo wnioskow,dobre warunki itd. , ale czekac 30 roboczych na decyzje to tragedia, dzwonie to mowia ze trwaja postepowania zabezpieczajace, nie mam pojecia ile to potrwa, dokumenty mieli wszystkie odrazu na pierwszm spotkaniu. Jest ktos w podobnej sytuacji?
14-03-2016 10:26
U mnie trwa to podobnie długo, aczkolwiek sytuacja jest trochę inna - specyficzna.
Podawane na forum czasy są uśrednione - u jednych to trwa krócej, u innych dłużej.
Nie pozostaje Ci nic innego jak męczyć doradcę, u którego składałeś wniosek - nie da się za bardzo tego przyspieszyć
14-03-2016 11:49
Ja czekam już 1,5 miesiąca. Fakt że musiałam poprawić jeden dokument, ale zrobiłam to na drugi dzień a wciąż nie mam nawet decyzji wstępnej.. W dodatku dzisiaj dzwonili do mnie z ING i pytali czy dodzwonili się do jakiejś Pani Kamili... niestety pomyłka, chyba spory bałagan i duże zamieszanie tam mają. Może i taniej, ale raczej zdecyduję się na inny bank, bo nie mogę czekać w nieskończoność na jakąś decyzję.
Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024