26-02-2016 15:54
Jak dłudo trzeba czekać na rozpatrzenie wnioksu o kredyt hipoteczny?
Komplet dokumentów (wraz z wyceną rzeczoznawcy) zlożony był 08.02 jeszcze do dzis nie mam odpowiedzi w tej sprawie... Boję się ze nie otzrymam odpowiedzi do kwietnia bo mam umowe przedwstępną do 05.04
Prosze o odpowiedz
26-02-2016 21:19
To sobie poczekasz, bo są jeszcze ludzie z 4.02 którzy nie dostali żadnej decyzji (my). Pani w słuchawce poinformowała dziś po 18.00, że analiza trwa 26 dni roboczych. Jeden pan dzisiaj pod numerem infolinii do kredytów hipotecznych nie miał w ogóle wglądu do naszego wniosku, potem pani miała, powiedziała że wniosek w analizie, a trzecia osoba na powrót nie miała wglądu. Czy ktoś z Państwa zdobył jakieś informacje przez tą infolinię lub mógłby się pochwalić czy dostał decyzję?
26-02-2016 21:44
26-02-2016 21:59
26? a wczoraj było 25:-))))
27-02-2016 10:00
@kasiabebeb, @talkaqwe Rozpatrujemy wnioski najszybciej jak to możliwe, z zachowaniem odpowiedniej staranności podejmowanych decyzji. Aktualnie potrzebujemy ok. 25 dni roboczych na wydanie decyzji ostatecznej, licząc od dnia złożenia kompletnego wniosku o produkt hipoteczny. Przepraszamy za wydłużony termin rozpatrywania wniosków.
27-02-2016 19:08
OK, ja dziś rano dostałam pozytywną decyzję (wniosek z 4.02). Oby tylko rzeczoznawca sprawniej działał i decyzja ostateczna rychło zapadła.
27-02-2016 19:50
na decyzję ostateczną raczej sobie poczekasz.... ja to chyba bije rekordy od 8 stycznia dalej nie mam decyzji ostatecznej...
02-03-2016 17:08
No otrzymałam dzisiaj decyzję ostateczną, jutro podpisuję umowę
09.02.2016 złożenie wniosku o kredyt hipoteczny
15.02.2016 wizyta rzeczoznawcy.
02.03.2016 decyzja na tak
03.03.2016 idę podpisać jupiiiii
Pozdrawiam,
DK
07-03-2016 11:48
07-03-2016 13:37
piszesz o dacie złożenia wniosku czy wpłynięciu do centrali? by złożyliśmy 4, a w centali był 10. decyzji jeszcze nie mamy
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024