23-08-2024 13:03
24-08-2024 08:36
25-08-2024 21:51
Mogę wam tylko zazdrościć, wniosek złożony 25.07, a 08.08 zmienił sie na 2 status. Od tamtej pory ING leci w chu*a, gdy doszedł termin 10dni roboczych to wymyślili ze chcą dokumenty które juz i tak maja i od nowa dwa tygodnie czekania. Leca w chu*a po całości. Banda korporacyjnych debili.
30-08-2024 10:46
01-09-2024 17:53
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024