Odpowiedz

Czyżby błąd po stronie banku?

Witam forumowiczów.

Pragnę przedstawić historię starania się o kredyt na zakup nieruchomości z rynku wtórnego,daty akurat są najmniej  ważne:

złożenie wniosku, wszystko ok

decyzja wstępna,wszystko ok

zlecenie operatu i sam operat,wszystko ok

ostatni status-mamy już wszystko,podejmujemy decyzję

Aż tu nagle taki status:

Czekamy na dodatkowe dokumenty, o których poinformował Cię Twój specjalista.
Po rozmowie ze specjalistą,czekam do jutra na wyjaśnienie,bo ktoś decyzyjny skończył pracę,i prawdopodobnie doszło do pomyłki lub złej interpretacji.
Jakoś w tych nerwowych  czasach wszystkim zdarzyć się może,jednak ciekawią mnie kompetencje osób decyzyjnych,które umieszczając status wniosku
twierdzą,że wszystko ok już wszystko mamy i podejmujemy decyzję,aż tu nagle nerwówka i nie wiadomo o co chodzi.Nadmienię tylko ,że nieruchomość
sprzedający otrzymał w spadku i według banku wszystkie dokumenty podczas składania wniosku były OK,a księgę wieczystą chcieliśmy założyć u notariusza przy podpisaniu umowy.A żeby uściślić sprzedawana działka jest częścią większej całości,co oczywiście znajduje się w aktualnej KW.
Obawiam się,że sprzedający może stracić do mnie cierpliwość,a co za tym idzie ja stracę ją wobec banku.
Odpowiedz
0 Lajków
Tomcio
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
03-11-2020
Wiadomość 1 z 1 (1 536 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy