18-11-2025 18:46
Wniosek w banku od 14.10.2025.
Ogólnie proces przebiegał dokładnie tak jak przewidywane to było na stronie:
https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy
Do czasu kiedy po zmianie statusu wniosku na "5", ktory brzmiał "Wygląda na to że mamy już wszystko..." po 4 dniach, bank poprosił o dodatkowe oświadczenia i status 5 zmienił się w "Potrzebujemy dodatkowych dokumentów" czy coś w tym stylu...
Dokumenty dostarczyliśmy najszybciej jak się dało, status 5 zmienił się ponownie na "Wygląda na to że mamy już wszystko..." Po dwóch dniach.
Czy ktoś był w podobnej sytuacji?
Czy to znaczy, że wróciliśmy na początek "Decyzji ostatecznej" i czekamy kolejne (N+6)?
19-11-2025 18:56
Prosimy, skontaktuj się z doradcą, który przyjmował Wasz wniosek.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |