29-05-2021 19:55
Witam, 13 kwietnia złożony komplet dokumentów wraz z operatem odnośnie budowy domu na własnej działce. 0 zobowiązań kredytowych, para przed 30 bez dzieci, swietna zdolność kredytowa. A tu decyzja negatywna - wewnętrzne regualcje banku - ładnie podchodzicie do klienta - jak reklamować się w TV to cudowne PRowskie zagrania - a potem odsyłacie ludzi z kwitkiem i blokadą realizacji w ustalonych terminach.
Kpina i śmiech na sali - jeśli ktoś kto zastanawia się nad kredytem w tym banku to czyta - od raz mówię - dajcie sobie spokój - szkoda nerwów, waszego czasu i planów - bo jakiś programik komputerowy(bo analityk to nie był na 100% - 0 kontaktu do nas jak i do doradcy) wie lepiej czy dacie rade ogarnać ten kredyt czy też nie mimo wkładu na poziomie ponad 20 %.
Nie pozdrawiam
30-05-2021 20:05
@Brajnoo Do każdego wniosku kredytowego nasi specjaliści podchodzą indywidualnie. Przykro nam, że otrzymaliście decyzję negatywną. Prosimy, skontaktujcie się z nami przez czat w Moim ING lub telefon na numer 32 357 00 65 i przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie, aby uzyskać więcej informacji o tej decyzji.
Po stronie Moje ING Mobile w zakresie U2F nie było wprowadzanych żadnych dodatkowych zmian. Zauważyliśmy, że na telefonie z iOS 17 pojawiają się problemy z odczytywaniem kluczy U2F. Na chwilę obecną p
... 04-10-2023O widzisz. Ja nie składałam reklamacji w tej sprawie, ale to chyba nie powinno być tak, że przedłużają tylko tym, co złożyli. Sprawdzę jutro albo pojutrze.
04-10-2023mi odpisali że przedłużą okres stały jak już wykorzystam wszystkie możliwe do zawieszenia raty kredytu
04-10-2023