29-05-2021 19:55
Witam, 13 kwietnia złożony komplet dokumentów wraz z operatem odnośnie budowy domu na własnej działce. 0 zobowiązań kredytowych, para przed 30 bez dzieci, swietna zdolność kredytowa. A tu decyzja negatywna - wewnętrzne regualcje banku - ładnie podchodzicie do klienta - jak reklamować się w TV to cudowne PRowskie zagrania - a potem odsyłacie ludzi z kwitkiem i blokadą realizacji w ustalonych terminach.
Kpina i śmiech na sali - jeśli ktoś kto zastanawia się nad kredytem w tym banku to czyta - od raz mówię - dajcie sobie spokój - szkoda nerwów, waszego czasu i planów - bo jakiś programik komputerowy(bo analityk to nie był na 100% - 0 kontaktu do nas jak i do doradcy) wie lepiej czy dacie rade ogarnać ten kredyt czy też nie mimo wkładu na poziomie ponad 20 %.
Nie pozdrawiam
30-05-2021 20:05
@Brajnoo Do każdego wniosku kredytowego nasi specjaliści podchodzą indywidualnie. Przykro nam, że otrzymaliście decyzję negatywną. Prosimy, skontaktujcie się z nami przez czat w Moim ING lub telefon na numer 32 357 00 65 i przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie, aby uzyskać więcej informacji o tej decyzji.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |