Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Aneks po nadpłacie skracający czas kredytowania do umowy na kredyt hipoteczny

Dzień dobry,

 

chciałbym skrócić okres kredytowania po nadpłacie kredytu i płacić wyższą ratę, ale w wysokości nieprzekraczającej maksymalnej dotychczas płaconej raty - raty malejące (znacznie od niej niższej, ale wyższej niż proponuje mi w tej chwili Bank). Czy w tym celu konieczne jest ponowne badanie zdolności kredytowej? Jeśli tak, to gdzie mogę znaleźć do niego druk, z którym powinienem udać się do swojego Działu Finansowego? Jeśli nie, to czy taki aneks można zamówić przez infolinię czy konieczna jest najpierw wizyta w Oddziale? Rozumiem, że podpisanie takiego Aneksu odbywa się już w Oddziale.

 

Przepraszam za tyle pytań, ale nigdzie nie znalazłem na forum na nie odpowiedzi.

 

Pozdrawiam,

Piotr Frąckiewicz

Odpowiedz
0 Lajków
piofra8394
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
03-08-2022
Wiadomość 1 z 2 (3 980 wyświetleń)

Re: Aneks po nadpłacie skracający czas kredytowania do umowy na kredyt hipoteczny

W ramach bezpłatnego aneksu i bez badania ponownie zdolności kredytowej możemy zaproponować ratę do najwyższej z historii kredytowej.
Sprawdzamy wszystkie raty zapłacone. Aneks możemy przygotować również do raty niższej, to klient decyduje.
Zdolność kredytową weryfikujemy tylko wtedy, jeśli rata miałaby być wyższa, potrzebujemy wtedy dokumentów finansowych.
Aneks bez decyzji (do najwyższej raty zamówimy telefonicznie, podpisanie w oddziale). Dla aneksu z decyzją (rata wyższa, sprawdzamy zdolność) umawiamy 2 spotkania, pierwsze na złożenie wniosku i dostarczenie dokumentów finansowych, drugie na podpisanie aneksu. 
Dokumenty o dochodach dla kredytów w naszym banku są dostępne na stronie https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/kredyt-hipoteczny/proces-i-dokumenty 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
594
127
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (3 857 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Mam tak samo nie moge sie zalogowac do banku a wpisuje dobry pesel i dobry login (na innym telefonie z androidem tez probowalam i nie dziala na laptopie przez stronę internetową tez nie a mam tam odło...

27-03-2025
Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

Proszę o pomoc juz nie raz wpisuje i dobry login i dobry pesel a pisze ze błędny jak to naprawić ? Mam tam pieniądze i ich potrzebuje a nie moge sie zalogować nawet na innym telefonie nie dziala ani n...

27-03-2025
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

A ja ze tak zapytam posiadam telefon Google Pixel 9 XXL u mnie z tą aktywacją coś jest chyba nie tak w przeciągu powiedzmy miesiąca zdaży się że wyloguje mnie że 4 razy i żąda aktywacji aplikacji doda...

26-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy