24-02-2021 10:37
Dzień dobry, wniosek otrzymał status"analiza wniosku" 29.01. Wniosek z własnym operatem. Jak długo może jeszcze to potrwać? Dziękuję za odpowiedź
25-02-2021 20:55
Proszę, skontaktuj się w tej sprawie z doradcą, u którego składałaś wniosek. Sprawdzi to dla Ciebie.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024