03-12-2020 07:51
03-12-2020 11:56
Znowu od kilku dni stoi na 5/6 listopad itd..
Ciezko cokolwiek zaplanowac..
04-12-2020 12:20
@Beagem Zapewniam, że staramy się podjąć decyzję jak najszybciej. Żeby poznać więcej szczegółów, proszę o kontakt ze specjalistą, u którego składałeś wniosek.
04-12-2020 13:01
04-12-2020 13:16
04-12-2020 13:19
04-12-2020 13:27
04-12-2020 13:49
04-12-2020 14:17
04-12-2020 14:52
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024