Odpowiedz

konto oszczędnościowe 4%

Cześć,

Jestem zielony jeśli chodzi o banki, czy to konto wiąże się z jakimś ryzykiem? Czy konto oszczędnościowe to to samo co lokata? Dlaczego bank nie doda tych 4% do istniejącego konta bankowego tylko trzeba zgłaszać w placówce jego założenie? 

Odpowiedz
0 Lajków
planetyo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
20-05-2022
Wiadomość 1 z 2 (4 079 wyświetleń)

Re: konto oszczędnościowe 4%

Cześć, 
konto oszczędnościowe nie wiąże się z ryzykiem inwestycyjnym i możliwością utraty wpłaconego kapitału. Nie, jest też tym samym, co lokata. W przeciwieństwie do lokaty masz dostęp przez cały czas do konta oszczędnościowego: możesz dopłacać i wypłacać pieniądze z konta. 
Jeśli klienci mają już u nas konto oszczędnościowe, to nie podwyższamy na nim oprocentowania. W tej sytuacji mogą założyć na swoim koncie internetowym Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus (OKO Bonus) i skorzystać z oprocentowania 4% do 200 000 zł przez 3 miesiące dla ,,nowych środków". Są to oszczędności powyżej salda początkowego z 25 kwietnia. 
Nie jest konieczna wizyta w placówce, aby skorzystać z tego rozwiązania.
Więcej informacji o OKO Bonus znajdziesz tutaj: 
https://www.ing.pl/indywidualni/inwestycje-i-oszczednosci/otwarte-konto-oszczednosciowe-bonus

-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1122
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (4 038 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego