11-10-2017 15:13
Dzień dobry, otrzymam dziś sms o ofercie lokaty 2% na 3mies. i że do założenia jest online lub w oddziale. Na stronie ING w Moim ING kliknęłam ją, ale z dostępnych rachunków z których można przelać pieniądze na lokatę nie widać było tego (OKO Bonus) na którym miałam pieniądze, które chciałam na to przeznaczyć. Więc kliknęłam "anuluj" celem najpierw przelania pieniędzy na konto Direct, a następnie założenia przedmiotowej lokaty. Niestety nie widać już tej oferty, gdzie to zniknęło? W sms pisze że dostępna do 30.11.2017.
13-10-2017 13:12
Informację o ofercie prezentujemy tylko określony czas. Sprawdź, czy jest ona widoczna w sekcji Moje Finanse.
Jeśli nie, napisz do nas wiadomość przez bankowość internetową lub zadzwoń do nas: 32 357 00 69.
17-10-2017 20:19
28-12-2017 09:29
Teraz 2,5 % dla nowych środków.
28-12-2017 21:42
Warto podkreślić zdanie: "dla nowych środków"
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 7 | |
| 5 | |
| 3 | |
| 3 | |
| 2 |