11-10-2017 15:13
Dzień dobry, otrzymam dziś sms o ofercie lokaty 2% na 3mies. i że do założenia jest online lub w oddziale. Na stronie ING w Moim ING kliknęłam ją, ale z dostępnych rachunków z których można przelać pieniądze na lokatę nie widać było tego (OKO Bonus) na którym miałam pieniądze, które chciałam na to przeznaczyć. Więc kliknęłam "anuluj" celem najpierw przelania pieniędzy na konto Direct, a następnie założenia przedmiotowej lokaty. Niestety nie widać już tej oferty, gdzie to zniknęło? W sms pisze że dostępna do 30.11.2017.
13-10-2017 13:12
Informację o ofercie prezentujemy tylko określony czas. Sprawdź, czy jest ona widoczna w sekcji Moje Finanse.
Jeśli nie, napisz do nas wiadomość przez bankowość internetową lub zadzwoń do nas: 32 357 00 69.
17-10-2017 20:19
28-12-2017 09:29
Teraz 2,5 % dla nowych środków.
28-12-2017 21:42
Warto podkreślić zdanie: "dla nowych środków"
Nie wiem co ING robiło w tym tygodniu z kartami płatniczymi (mieliśmy chyba 3 lub 4 przerwy techniczne z tym związane), ale po którejś z tych przerw przestałem otrzymywać jakiekolwiek powiadomienia pu
... 19-01-2025Co się w ING stało z prośbami o przelew BLIK?
Od jakiegoś czasu po każdej akceptacji (lub odrzuceniu) prośby aplikacja wyświetla komunikat "Nie udało się pobrać danych" pomimo tego, że prośba została z
... 19-01-2025