11-10-2017 15:13
Dzień dobry, otrzymam dziś sms o ofercie lokaty 2% na 3mies. i że do założenia jest online lub w oddziale. Na stronie ING w Moim ING kliknęłam ją, ale z dostępnych rachunków z których można przelać pieniądze na lokatę nie widać było tego (OKO Bonus) na którym miałam pieniądze, które chciałam na to przeznaczyć. Więc kliknęłam "anuluj" celem najpierw przelania pieniędzy na konto Direct, a następnie założenia przedmiotowej lokaty. Niestety nie widać już tej oferty, gdzie to zniknęło? W sms pisze że dostępna do 30.11.2017.
13-10-2017 13:12
Informację o ofercie prezentujemy tylko określony czas. Sprawdź, czy jest ona widoczna w sekcji Moje Finanse.
Jeśli nie, napisz do nas wiadomość przez bankowość internetową lub zadzwoń do nas: 32 357 00 69.
17-10-2017 20:19
28-12-2017 09:29
Teraz 2,5 % dla nowych środków.
28-12-2017 21:42
Warto podkreślić zdanie: "dla nowych środków"
Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024