13-11-2018 11:35
Witam,
Czy za transakcje wykonane przez Google Pay także są odkładane pieniądze w ramach konta Smart Saver?
Jeśli tak to czy odbywa się to o określonej godzinie w ciągu dnia a nie automatycznie od razu po wykonaniu operacji? Dzisiaj założyłem konto, wykonałem płatność przez Google Pay i żadne środki nie pojawiły się na koncie oszczędnościowym.
14-11-2018 09:02 | Edytowano: 14-11-2018 09:07
Tak, ponieważ w Google Pay dodajesz kartę Visę Zbliżeniową.
Gdy płacisz w ten sposób - pieniądze pobierane są z konta, do którego przypisana jest karta.
Jeżeli masz uruchomiony program Smart Saver - pieniądze przelejemy po zaksięgowaniu płatności.
Pamiętaj, że gdy płacisz kartą - kwotę zakupu blokujemy na koncie i oczekujemy na potwierdzenie tej płatności (widzisz wtedy przy płatności dopisek: blokada).
Utrzymuje się ona maksymalnie do 11 dni kalendarzowych.
Gdy otrzymamy potwierdzenie - zdejmujemy blokadę i księgujemy płatność.
Wtedy też automatycznie zlecany jest przelew na program Smart Saver.
Zachęcam do wizyty na naszej stronie internetowej.
Znajdziesz tam wiele informacji odnośnie tego sposobu oszczędzania
16-11-2018 09:40
Faktycznie, pieniądze na koncie pojawiły się z opóźnieniem. Dzięki za odpowiedź.
07-01-2019 02:51
07-01-2019 06:49 | Edytowano: 07-01-2019 08:11
Nie bardzo rozumiem
Jeżeli masz konto, ale nie pamiętasz loginu - znajdziesz go w umowie otwarcia konta i jej aneksach.
Gdy nie masz dostępu do tej umowy - zapraszam Cię do dowolnego oddziału banku z dokumentem tożsamości.
Na miejscu specjalista poda Ci login. Będziesz mógł na nowo nadać hasło/aktywować usługę internetową i założyć konto oszczędnościowe.
Jeżeli źle Cię zrozumiałam - proszę, popraw mnie
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024