Odpowiedz

Smart Saver, a Google Pay

Witam,

Czy za transakcje wykonane przez Google Pay także są odkładane pieniądze w ramach konta Smart Saver?

 

Jeśli tak to czy odbywa się to o określonej godzinie w ciągu dnia a nie automatycznie od razu po wykonaniu operacji? Dzisiaj założyłem konto, wykonałem płatność przez Google Pay i żadne środki nie pojawiły się na koncie oszczędnościowym.

Odpowiedz
0 Lajków
DonMatheo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
1
10-01-2018
Wiadomość 1 z 5 (11 388 wyświetleń)

Re.: Smart Saver, a Google Pay

[ Edytowane ]

Tak, ponieważ w Google Pay dodajesz kartę Visę Zbliżeniową.
Gdy płacisz w ten sposób - pieniądze pobierane są z konta, do którego przypisana jest karta.
Jeżeli masz uruchomiony program Smart Saver - pieniądze przelejemy po zaksięgowaniu płatności.
Pamiętaj, że gdy płacisz kartą - kwotę zakupu blokujemy na koncie i oczekujemy na potwierdzenie tej płatności (widzisz wtedy przy płatności dopisek: blokada).
Utrzymuje się ona maksymalnie do 11 dni kalendarzowych.
Gdy otrzymamy potwierdzenie - zdejmujemy blokadę i księgujemy płatność.
Wtedy też automatycznie zlecany jest przelew na program Smart Saver.
Zachęcam do wizyty na naszej stronie internetowej.
Znajdziesz tam wiele informacji odnośnie tego sposobu oszczędzania Emotikon: Szczęśliwy  

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 5 (11 321 wyświetleń)

Re.: Smart Saver, a Google Pay

Faktycznie, pieniądze na koncie pojawiły się z opóźnieniem. Dzięki za odpowiedź.

DonMatheo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
1
10-01-2018
Wiadomość 3 z 5 (11 203 wyświetleń)

Re.: Smart Saver, a Google Pay

Witam mam takie pytanie jakiś czas temu miałem konto otwarte we banku potrafiłem umowę jak zdobyć login co kolwiek żeby ponownie otworzyć konto oszczędnościowe poprzez aplikacje
Odpowiedz
0 Lajków
Daniszpiotr199
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
07-01-2019
Wiadomość 4 z 5 (9 682 wyświetleń)

Re.: Smart Saver, a Google Pay

[ Edytowane ]

Nie bardzo rozumiem Emotikon: Smutny
Jeżeli masz konto, ale nie pamiętasz loginu - znajdziesz go w umowie otwarcia konta i jej aneksach.
Gdy nie masz dostępu do tej umowy - zapraszam Cię do dowolnego oddziału banku z dokumentem tożsamości.
Na miejscu specjalista poda Ci login. Będziesz mógł na nowo nadać hasło/aktywować usługę internetową i założyć konto oszczędnościowe.
Jeżeli źle Cię zrozumiałam - proszę, popraw mnie Emotikon: Szczęśliwy

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 5 z 5 (9 669 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Czas oczekiwania na decyzję

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą Emotikon: Szczęśliwy Maksymalny czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów. Decyzja oczywiście może być szybciej, każdy jednak wniosek rozpatrujemy

...

24-06-2025
Re: Blik kontakty

Prosimy skontaktuj się w tej sprawie z nami przez kanały szyfrowane, czat w Moje ING lub nasza infolinia. Postaramy się to sprawdzić.

23-06-2025
Re.: Blik kontakty

Witam, również u mnie wystąpił ten sam problem. Kontakty mam tylko wybiórczo w aplikacji a w telefonie są wszystkie.

Próbowałam już wyczyścić dane z aplikacji itp. ale dalej problem występuje.
Jest to d...

23-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy