13-11-2018 11:35
Witam,
Czy za transakcje wykonane przez Google Pay także są odkładane pieniądze w ramach konta Smart Saver?
Jeśli tak to czy odbywa się to o określonej godzinie w ciągu dnia a nie automatycznie od razu po wykonaniu operacji? Dzisiaj założyłem konto, wykonałem płatność przez Google Pay i żadne środki nie pojawiły się na koncie oszczędnościowym.
14-11-2018 09:02 | Edytowano: 14-11-2018 09:07
Tak, ponieważ w Google Pay dodajesz kartę Visę Zbliżeniową.
Gdy płacisz w ten sposób - pieniądze pobierane są z konta, do którego przypisana jest karta.
Jeżeli masz uruchomiony program Smart Saver - pieniądze przelejemy po zaksięgowaniu płatności.
Pamiętaj, że gdy płacisz kartą - kwotę zakupu blokujemy na koncie i oczekujemy na potwierdzenie tej płatności (widzisz wtedy przy płatności dopisek: blokada).
Utrzymuje się ona maksymalnie do 11 dni kalendarzowych.
Gdy otrzymamy potwierdzenie - zdejmujemy blokadę i księgujemy płatność.
Wtedy też automatycznie zlecany jest przelew na program Smart Saver.
Zachęcam do wizyty na naszej stronie internetowej.
Znajdziesz tam wiele informacji odnośnie tego sposobu oszczędzania
16-11-2018 09:40
Faktycznie, pieniądze na koncie pojawiły się z opóźnieniem. Dzięki za odpowiedź.
07-01-2019 02:51
07-01-2019 06:49 | Edytowano: 07-01-2019 08:11
Nie bardzo rozumiem
Jeżeli masz konto, ale nie pamiętasz loginu - znajdziesz go w umowie otwarcia konta i jej aneksach.
Gdy nie masz dostępu do tej umowy - zapraszam Cię do dowolnego oddziału banku z dokumentem tożsamości.
Na miejscu specjalista poda Ci login. Będziesz mógł na nowo nadać hasło/aktywować usługę internetową i założyć konto oszczędnościowe.
Jeżeli źle Cię zrozumiałam - proszę, popraw mnie
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą Maksymalny czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów. Decyzja oczywiście może być szybciej, każdy jednak wniosek rozpatrujemy
Prosimy skontaktuj się w tej sprawie z nami przez kanały szyfrowane, czat w Moje ING lub nasza infolinia. Postaramy się to sprawdzić.
23-06-2025