27-09-2017 13:04
Cześć ING,
Ostatnio w rodzinie zastanawialiśmy się jak łatwo wpłacić komuś na OKO pieniądze na konkretny cel. Teraz się tak nie da. A może warto takie coś rozważyć. Powstaje oczywiście niejako problem prywatności, bo może nie każdy chce, aby osoba z zewnątrz, która będzie mu przelewać pieniądze na OKO widziała również cele na nim utworzone. Zakładam, że taki przypadek będzie sporadyczny, bo kto podaje nr OKO? Zazwyczaj się podaje prywatne, a ktoś sobie przerzuca pieniądze pomiędzy kontami. No, ale
Rozważmy zatem przypadek.
Moja siostra stworzyła na swoim OKO cele, które odnoszą się do potrzeb każdego z jej dzieci. Dała nam namiary na OKO, bo takowe chcieliśmy i możemy na nie wg uznania przelewać odpowiednie kwoty. Nie możemy jednak zrobić tego na konkretne cele, choć wszyscy mamy konta w ING. Musimy wtedy tel. ustalić komu ile chcieliśmy przelać albo (co jest jak najbardziej na miejscu) zostawić decyzję podziału kwoty siostrze.
Propozycja rozwiązania:
Przy konfiguracji celu (później przy jego edycji) możliwość ustalenia czy cel ma być widoczny podczas przelewów na OKO, do którego cel jest przypisany. Wtedy ktoś przelewający na wskazane OKO (oczywiście dotyczy tylko klientów ING korzystających z systemu Moje ING) zobaczy również dostępne cele i będzie mógł dokonać przelewu dokładnie tam, gdzie chce.
Uff. Mam nadzieję, że jasno wyraziłem o co mi chodzi
Pozdrawiam,
Grzegorz Woźniak
28-09-2017 14:58 | Edytowano: 29-09-2017 15:32
Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który pracuje nad rozwojem Moje ING.
Chciałabym przy okazji napisać o dwóch kwestiach z tym związanych:
1. Cele zakłada się koncie oszczędnościowym. Konto oszczędnościowe ma swój numer konta. Cele natomiast nie mają osobnego numeru konta.
2. Aby widzieć konto oszczędnościowe innej osoby w Moje ING trzeba być do niego upoważnionym. Obecnie takie pełnomocnictwo do konta można ustalić przez Moje ING. Mogą to być dwa pełnomocnictwa do jednego rachunku.
29-09-2017 14:17
Dziękuję za odp. Ad. 1 i 2 jak najbardziej wiem, ale nie o to chodzi
Przy okazji utworzyłem osobny wątek dotyczący zgłaszanych pomysłów dla Moje ING.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024