Odpowiedz

Pytanie o promocję 2,5%

Jestem w trakcie zakładania konta i czekam na kuriera,w międzyczasie czytam umowę i na str.8/2 na dzień założenia konta oprocentowanie wynosi 0,50%.

Czy promocyjne 2,50% aktywuje się samo,czy aktywować w inny sposób.I drugie pytanie-czy pierwsza wpłata na konto w oddziale banku jest płatna?.Z góry dzięki za odpowiedż.

Odpowiedz
0 Lajków
Andrzej567
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
24-03-2020
Wiadomość 1 z 4 (3 858 wyświetleń)

Re: Pytanie o promocję 2,5%

Miło mi czytać, że wybrałeś naszą ofertę Emotikon: Szczęśliwy 
Oprocentowanie 2,5% będzie obowiązywało od razu, przez 4 miesiące. Nie musisz nic uaktywniać dodatkowo. Po okresie promocyjnym będzie ono na poziomie 0,5%, zgodnie z umową.
Pierwsza wpłata i wypłata w oddziale banku na Otwarte Konto Oszczędnościowe jest darmowa. Druga i kolejna kosztuje 9 zł niezależnie od kwoty. Cykl rozliczeniowy trwa od 29 dnia miesiąca do 28 dnia miesiąca kolejnego. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (3 809 wyświetleń)

Re: Pytanie o promocję 2,5%

A kiedy zezwolicie emerytom, na mozliwośc opłacania szynszu, pradu gazu z takiego konta OKO poprzez internet ?

Odpowiedz
0 Lajków
BożenaO
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
04-04-2020
Wiadomość 3 z 4 (3 569 wyświetleń)

Re: Pytanie o promocję 2,5%

BożenaO, odpowiedziałam na Twoje pytanie pod innym Twoim postem - tutaj. Proszę, zachowaj konwersację w jednym wątku Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
589
126
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (3 537 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy