Odpowiedz

Promocyjne OKO ING Business

Mam taką sytuacje na rachunku firmowym, aktualnie posiadamy lokatę do 30.04, dzisiaj przedstawiciel banku dedykowany nam założył nam drugie oko z również promocyjnym oprocentowaniem, miało być dodatkowe 5,5 % jest 3,5 %, ale telefonów nikt nie odbiera, pomijam fakt, że Pani miała ten temat załatwić wczoraj, ale jej się zapomniało...

 

Dostałem informację, że przed akceptacją mam wpłacić pieniądze na oko, ale na tym oku mamy już inną kwotę lokaty która kończy się 30.04. A podczas akceptacji lokaty mam zaakceptować taki oto warunek:

 

"Przyjmując poniższą ofertę specjalną OKO wyrażam zgodę na usunięcie powyższego rachunku bankowego z innych ofert specjalnych OKO, o ile na dzień akceptacji warunków niniejszej oferty rachunek bankowym był objęty inną ofertą specjalna, oraz na nieprzystąpienie powyższego rachunku do żadnej oferty specjalnej OKO, która zostanie rozpoczęta w trakcie trwania niniejszej oferty."

 

Rachunek nowej lokaty jest tożsamy z aktualnie posiadanym rachunkiem na którym mam lokatę do końca kwietnia.

 

Nie do końca jest to dla mnie jasne, obawiam się, że akceptacja tego warunku spowoduje zamknięcie tamtej 3 miesięcznej lokaty przed czasem i anuluje mi promocyjne oprocentowanie.

Infolinia w weekendy nie działa a działania musze podjąć już.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
gre
gre
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-04-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 626 wyświetleń)

Re: Promocyjne OKO ING Business

Chciałabym pomóc w wyjaśnieniu sprawy, jednak przez Społeczność nie mamy podglądu do oferty, z której korzystasz oraz danych w systemie. 
Najlepiej jak w tej sprawie skontaktujesz się z naszymi specjalistami z działu firm. 
Jeżeli konto obsługujesz przez usługę ING Business, skontaktuj się pod numerem 32 357 00 24.
Specjaliści są dostępni w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
532
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 393 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem z przelewem na telefon BLIK - błąd serwera

Witam,

jak w temacie. Od soboty 28 kwietnia nie jestem w stanie wykonać przelewu na telefon. Po wypełnieniu danych i potwierdzeniu pojawia się komunikat - Nieoczekiwany błąd serwera. Czy są jakieś prob

...

29-04-2024
Re: Re.: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

Zgodnie z postanowieniami umowy kredytowej okres obowiązywania stałej stopy wynosi 60 miesięcy i nie ulega przedłużeniu. Na mocy art. 73 ust. 10 ustawy z dnia 07.07.2022r. o finansowaniu społecznościo

...

29-04-2024
Wirtualna karta platnicza dla biznesu

Widzę że są takie karty dla użytkownika indywidualnego.
Czy jest również dla klientów biznesowych?

29-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy