27-07-2018 08:59
Zauważyłam, że na moje konto wpłynął przelew o wysokości 102 zł, czytam przy tym, że to zachęta do oszczędzania. Czy jednak ktoś może mi wytłumaczyć, o co dokładnie chodzi? Nie wyraziłam bowiem chęci założenia Otwartego Konta Oszczędnościowego, a przeglądając dane na koncie internetowym, wygląda to tak, jakby to konto było otwarte i na nim "wisiała" kwota 102 zł. A co w momencie jeżeli nie chcę tych pieniędzy i nie chcę otworzyć żadnego konta oszczędnościowego? Jak to wszystko w ogóle działa? Ponieważ sam regulamin do tej oferty niewiele w tej materii wyjaśnia. Będę wdzięczna za odpowiedź. Pozdrawiam.
28-07-2018 10:21
W ramach tej promocji przelewamy 102 zł jako zachętę do oszczędzania, na rachunek, który już masz. Nie możemy utworzyć konta, jeśli nie wyraziłaś chęci oraz zgody na nie. Takie konto możesz założyć jedynie przez Moje ING lub w oddziale banku. Jeśli masz rachunek osobisty, możliwe, że OKO założyłaś wraz z nim. Nie pobieramy opłat za prowadzenie Otwartego Konta Oszczędnościowego.
Dodam, że reklamację możesz złożyć:
- wysyłając wiadomość przez Moje ING,
- telefonicznie: 32 357 00 69,
- w oddziale banku.
Nie mam możliwości wejścia do konta przez bankowość internetową ponieważ bank mi ja zablokował.
29-11-2024
@SebastianM:
Napisałem w jednej z wypowiedzi, że sprawa dotyczy IOS
Zgłosilem reklamację przez aplikację. Mam nadzieję, że to naprawicie
29-11-2024
Postaramy się zamknąć zgłoszenie najszybciej jak to będzie z naszej strony możliwe. Nie jestem jednak w stanie wskazać konkretów.
29-11-2024