Odpowiedz

zapytanie o kartę

Witam serdecznie mam u państwa oprócz konta osobistego kartę kredytową wczoraj dokonałam spłaty tej karty wraz z kwota zaległa dziś po zalogowaniu się do konta chciałam dokonać przelewu z karty kredytowej ale niestety było to niemożliwe pomimo że środki do dyspozycji wskazana jest kwota ok 143 zł czy karta jest może zablokowana jeśli tak to jak ja odblokować proszę o odpowiedź 

dorota chycka - kowalczyk 

Odpowiedz
0 Lajków
Dorocia
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
26-04-2019
Wiadomość 1 z 2 (2 709 wyświetleń)

Re.: zapytanie o kartę

Jeżeli kwota minimalna karty kredytowej nie jest spłacona w terminie - blokujemy ją.
Wspomniałaś, że spłaciłaś zaległą kwotę.
Czy opisana przez Ciebie sytuacja nadal występuje?
Jeżeli tak, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem: 32 357 00 12. Infolinia jest czynna całą dobę Emotikon: Szczęśliwy

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
68
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 651 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy