- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
zapytanie o kartę
30-08-2019 07:47
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam serdecznie mam u państwa oprócz konta osobistego kartę kredytową wczoraj dokonałam spłaty tej karty wraz z kwota zaległa dziś po zalogowaniu się do konta chciałam dokonać przelewu z karty kredytowej ale niestety było to niemożliwe pomimo że środki do dyspozycji wskazana jest kwota ok 143 zł czy karta jest może zablokowana jeśli tak to jak ja odblokować proszę o odpowiedź
dorota chycka - kowalczyk
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
31-08-2019 07:19
Re.: zapytanie o kartę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeżeli kwota minimalna karty kredytowej nie jest spłacona w terminie - blokujemy ją.
Wspomniałaś, że spłaciłaś zaległą kwotę.
Czy opisana przez Ciebie sytuacja nadal występuje?
Jeżeli tak, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem: 32 357 00 12. Infolinia jest czynna całą dobę
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość