Odpowiedz

zapytanie o kartę

Witam serdecznie mam u państwa oprócz konta osobistego kartę kredytową wczoraj dokonałam spłaty tej karty wraz z kwota zaległa dziś po zalogowaniu się do konta chciałam dokonać przelewu z karty kredytowej ale niestety było to niemożliwe pomimo że środki do dyspozycji wskazana jest kwota ok 143 zł czy karta jest może zablokowana jeśli tak to jak ja odblokować proszę o odpowiedź 

dorota chycka - kowalczyk 

Odpowiedz
0 Lajków
Dorocia
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
26-04-2019
Wiadomość 1 z 2 (2 309 wyświetleń)

Re.: zapytanie o kartę

Jeżeli kwota minimalna karty kredytowej nie jest spłacona w terminie - blokujemy ją.
Wspomniałaś, że spłaciłaś zaległą kwotę.
Czy opisana przez Ciebie sytuacja nadal występuje?
Jeżeli tak, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem: 32 357 00 12. Infolinia jest czynna całą dobę Emotikon: Szczęśliwy

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 251 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy