Odpowiedz

zajecie egzekucyjne a blokada konta

witam jeżeli zaloguje sie w bankowosci online to z jezeli korzystam z starej wersji systemu nie posiadam żadnych blokad jezeli przeloguje sie do nowej wersji widnieje blokada.\

Po drugie odzyskałem mozliwośc wyciagfania pieniedzy z innych bankomatów jak robienia przelewów ( oczywiscie korzystajac z kwoty wolnej od zajecia)

Kiedys jedynie mogłem wyciagnąc gotówke w kasie banku lub w bankomacie ing

 

Wiec mam jescze to zajecie czy nie??

bo moze komornik odstapił od zajecia a nie zostało to jedynie wprowadzone w nowej wersji ?? Lub poprostu jest mozliwośc swobodnego korzystania z kwoty wolnej tym bardziej iz zmiany zauważyłem dopiero od 3 maraca

adam233
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
12-03-2016
Wiadomość 1 z 3 (8 669 wyświetleń)

Re.: zajecie egzekucyjne a blokada konta

Przestaliśmy wyświetlać informacje o zajęciach egzekucyjnych na stronie ING BankOnLine. Wszelkie dane dotyczące zajęć egzekucyjnych znajdziesz w nowej bankowości internetowej Moje ING.
Nie zakładamy już blokady na kwotę zajęcia egzekucyjnego. Środki zablokujemy jedynie wtedy, gdy będziemy mogli je przekazać do organu egzekucyjnego.Zmienione zostały zasady korzystania z kwoty wolnej. Z pieniędzy, które są zaksięgowane na koncie możesz korzystać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinBa
Były moderator
Były moderator icon
108
35
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (8 623 wyświetleń)

Re.: zajecie egzekucyjne a blokada konta

W skrócie mówiąc - póki masz kwotę wolną dostępną, możesz korzystać w pełni ze środków. W momencie kiedy się już skończy zobaczysz, jak dostępne srodki przekazane będą zgodnie z konkrenym zajęciem do organu egzekucyjnego (jeżeli nie miałeś zwolnienia wpływów od zajęcia).

Odpowiedz
0 Lajków
GrzegorzG
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
78
13
30-01-2016
Wiadomość 3 z 3 (8 587 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy