Odpowiedz

zajecie egzekucyjne a blokada konta

witam jeżeli zaloguje sie w bankowosci online to z jezeli korzystam z starej wersji systemu nie posiadam żadnych blokad jezeli przeloguje sie do nowej wersji widnieje blokada.\

Po drugie odzyskałem mozliwośc wyciagfania pieniedzy z innych bankomatów jak robienia przelewów ( oczywiscie korzystajac z kwoty wolnej od zajecia)

Kiedys jedynie mogłem wyciagnąc gotówke w kasie banku lub w bankomacie ing

 

Wiec mam jescze to zajecie czy nie??

bo moze komornik odstapił od zajecia a nie zostało to jedynie wprowadzone w nowej wersji ?? Lub poprostu jest mozliwośc swobodnego korzystania z kwoty wolnej tym bardziej iz zmiany zauważyłem dopiero od 3 maraca

adam233
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
12-03-2016
Wiadomość 1 z 3 (9 121 wyświetleń)

Re.: zajecie egzekucyjne a blokada konta

Przestaliśmy wyświetlać informacje o zajęciach egzekucyjnych na stronie ING BankOnLine. Wszelkie dane dotyczące zajęć egzekucyjnych znajdziesz w nowej bankowości internetowej Moje ING.
Nie zakładamy już blokady na kwotę zajęcia egzekucyjnego. Środki zablokujemy jedynie wtedy, gdy będziemy mogli je przekazać do organu egzekucyjnego.Zmienione zostały zasady korzystania z kwoty wolnej. Z pieniędzy, które są zaksięgowane na koncie możesz korzystać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinBa
Były moderator
Były moderator icon
108
36
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (9 075 wyświetleń)

Re.: zajecie egzekucyjne a blokada konta

W skrócie mówiąc - póki masz kwotę wolną dostępną, możesz korzystać w pełni ze środków. W momencie kiedy się już skończy zobaczysz, jak dostępne srodki przekazane będą zgodnie z konkrenym zajęciem do organu egzekucyjnego (jeżeli nie miałeś zwolnienia wpływów od zajęcia).

Odpowiedz
0 Lajków
GrzegorzG
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
78
13
30-01-2016
Wiadomość 3 z 3 (9 039 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Podobna sytuacja. Tylko u mnie karta jest ważna i jej ważność się teraz nie kończy, ale SMS (Twoja karta VISA zbliżeniowa została usunięta z Google Pay. Aby płacić z Google Pay, dodaj ją ponownie lub ...

26-04-2025
Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy, ale pobrał je z konta

Dziękujemy za numer zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o jak najszybszą odpowiedź na reklamację do analityków.

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy