Odpowiedz

subkonto

Istnieje możliwość założenia doswojego konta osobistego lub oszczędnościowego subkonta?

Odpowiedz
0 Lajków
Kinga
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
26-09-2016
Wiadomość 1 z 5 (38 792 wyświetleń)

Re.: subkonto

[ Edytowane ]

Możesz posiadać maksymanie po pięć Rachunków Oszczędnościowo-Rozliczeniowych (ROR) w każdej walucie ( PLN,EUR,USD,GBP) oraz po dziesięć dwa Otwarte Konta Oszczędnościowe (OKO).

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 5 (38 772 wyświetleń)

Re.: subkonto

Ale jak rozumiem, nie są to subkonta, tylko konta, tak?
Odpowiedz
0 Lajków
Kinga
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
26-09-2016
Wiadomość 3 z 5 (38 753 wyświetleń)

Re.: subkonto

Tak, są to rachunki, którymi można zarządzać z poziomu jednej bankowości internetowej.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
SandraŚ
Były moderator
Były moderator icon
52
12
04-09-2015
Wiadomość 4 z 5 (38 688 wyświetleń)

Re.: subkonto

Z dniem 03.10.2016 zmieniliśmy maksymalną ilość (do dwóch) kont oszczędnościowych w jednej walucie.

Obecnie możesz posiadać maksymanie pięć Rachunków Oszczędnościowo-Rozliczeniowych (ROR) w każdej walucie ( PLN,EUR,USD,GBP) oraz dwa Otwarte Konta Oszczędnościowe (OKO) w każdej walucie.

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (38 555 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Czy Wy sobie naprawdę żarty robicie ze swoich klientów?

Zgłosiłem problem (nie tylko ja) w styczniu 2024 roku, od razu po wprowadzeniu tej usługi. Mamy czerwiec 2025 roku, czyli półtora roku później, a

...

03-06-2025
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Przyglądamy się temu, dziękujemy za zwrócenie uwagi na istotny problem i będziemy pracować nad jego rozwiązaniem, jeśli znajdziemy realne bezpieczne rozwiązanie.

03-06-2025
Re: Decyzja pozytywna - brak możliwości umowienia wizyty w banku

Nie zajmują się tym problemem wasi specjaliści, bo mówią, że oni nie mają wglądu do wniosku. Tak naprawdę klient jest pozostawiony sam sobie, porażka a nie bank.

02-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy