Odpowiedz

podpisanie umowy

Witam

Jest problem założyłem konto osobiste i ma do mnie przyjechać kurier. Kurier poprosi mnie o podpis na formularzu. a ja jestem po udarze i każdy mój podpis jest inny od następnego co mam robić   czekać na łut szczęścia przy weryfikacji moich dokumentów i albo założę konto albo nie czekam na odpowiedź na mojego e-maila życzę miłego weekendu Piotr

Odpowiedz
0 Lajków
papcio1951
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
23-02-2019
Wiadomość 1 z 3 (4 759 wyświetleń)

Re: podpisanie umowy

papcio1951 Kurier ma obowiązek w trakcie wizyty potwierdzić Twoje dane. Na formularzu powinieneś złożyć swój czytelny podpis. Możesz poczekać na kuriera. Sprawdzimy zwrócone przez kuriera dokumenty i wtedy będziemy mogli potwierdzić otwarcie konta lub je odrzucimy. Jeżeli odrzucimy otwarcie konta, to wtedy będziesz mógł otworzyć konto na podstawie dowodu osobistego w oddziale. Tam specjalista sprawdzi czy będziesz mógł podpisać umowę lub czy będzie potrzebne pełnomocnictwo notarialne do otwarcia konta – aby inna osoba otworzyła dla Ciebie konto.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (4 710 wyświetleń)

Re.: podpisanie umowy

 
Odpowiedz
0 Lajków
papcio1951
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
23-02-2019
Wiadomość 3 z 3 (4 227 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy