Odpowiedz

konto

Mój 14 letni syn zapytał czy możemy założyć mu konto i żeby na nim miał swoje kieszonkowe,zamiast pieniędzy żeby miał kartę.Czy jest możliwość założenia takiego konta dla nastolatka???

Odpowiedz
0 Lajków
grzelakpatrycja
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
08-04-2018
Wiadomość 1 z 4 (5 738 wyświetleń)

Re: konto

Konto z kartą możemy zaproponować nastolatkowi który skończył 13 lat Emotikon: Szczęśliwy Rodzic może założyć konto dziecku w swojej bankowości internetowej (zakładka Oferta ING/Konta osobiste/ Konto Mobi dla dziecka 13-18) lub osobiście w oddziale. Dokumenty jakie będą potrzebne to: dowód osobisty rodzica, dokument tożsamości dziecka (dowód osobisty, paszport, legitymacja) i dokument potwierdzający pokrewieństwo między Wami np. akt urodzenia, dowód osobisty dziecka.

 

Więcej informacji na temat konta dla dziecka znajdziesz na naszej stronie internetowej.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 2 z 4 (5 698 wyświetleń)

Re: konto

14 sierpnia byłam z synem w banku ING dokładnie w Łodzi na Piotrkowskiej 114.Tam dowiedziałam się że mogę założyć konto dla 14-latka,ale bez karty a wypłata środków tylko w oddziałach banku.No trochę kiepsko dlatego że mój syn nie chce nosić pieniędzy tylko chciał kartę.Poszliśmy oczywiście do innego banku i tam bez problemu nam takie konto założono Z KARTĄ.

Odpowiedz
0 Lajków
grzelakpatrycja
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
08-04-2018
Wiadomość 3 z 4 (5 483 wyświetleń)

Re: konto

Niestety specjalista przekazał Ci błędne informacje Emotikon: Smutny Przepraszam Cię za to. Tak jak pisała wcześniej Karolina konto dla dziecka z kartą możesz otworzyć już od 13 roku życia dziecka. Pieniądze na konto dziecka możesz bez problemu wpłacić zarówno przelewem, jak również bezpośrednio w oddziale banku z obsługą kasową. Zwrócę na to uwagę oddziałowi banku, ponieważ wprowadzili Cię w błąd. Mam nadzieję, że mimo wszystko skorzystacie z naszych usług. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (5 434 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Terminy podpisania umowy

Błagam ta odpowiedź pokazuje jeszcze większy brak szacunku albo całkowitą niewiedzę na temat tego jak wyglądają wasze procesy od strony klienta lub pośrednika. Jedyne co było możliwe do ogarnięcia to ...

21-04-2025
Re.: Terminy podpisania umowy

Cześć,
przykro mi, że nie znalazł się dla Ciebie termin 😢 Skontaktuj się ze specjalistą, u którego składałeś wniosek - być może będzie mógł coś zrobić w tej sprawie.

21-04-2025
Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Revolut pod tym względem jest idealnym wzorem.

20-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy