18-02-2016 21:57
Witam, interesuje mnie czy aby zamknąć konto muszę udać sie osobiście do oddziału banku czy da sie to załatwić online lub przez telefon?
19-02-2016 09:02
Konto możesz zamknąć w oddziale banku.
01-03-2016 16:24
Mam podobne pytanie. Po założeniu konta oszczędnościowego zamknęłam przez stronę rachunek, nie używałam tego konta, nie aktywowałam również karty i zastanawiam się czy muszę to konto usunąć w placówce, czy może konto zostanie zamknięte po dłuższym czasie nieużytkowania? I czy przez ten czas poniosę jakieś opłaty za prowadzenie konta?
02-03-2016 17:45
Jeżeli rachunek oszczędnościowy nie jest jedynym posiadanym rachunkiem to można go zamknąć poprzez usługę ING BankOnLine. Natomiast zamknięcie rachunku rozliczeniowego wymaga formy pisemnej. Taką dyspozycję złożyć można w oddziale banku.
09-03-2016 23:08
Możesz go również pozostawić na przyszłość, może się jeszcze kiedyś przydać. Nie generuje on żadnych kosztów za utrzymanie.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
5 | |
4 |