18-02-2016 21:57
Witam, interesuje mnie czy aby zamknąć konto muszę udać sie osobiście do oddziału banku czy da sie to załatwić online lub przez telefon?
19-02-2016 09:02
Konto możesz zamknąć w oddziale banku.
01-03-2016 16:24
Mam podobne pytanie. Po założeniu konta oszczędnościowego zamknęłam przez stronę rachunek, nie używałam tego konta, nie aktywowałam również karty i zastanawiam się czy muszę to konto usunąć w placówce, czy może konto zostanie zamknięte po dłuższym czasie nieużytkowania? I czy przez ten czas poniosę jakieś opłaty za prowadzenie konta?
02-03-2016 17:45
Jeżeli rachunek oszczędnościowy nie jest jedynym posiadanym rachunkiem to można go zamknąć poprzez usługę ING BankOnLine. Natomiast zamknięcie rachunku rozliczeniowego wymaga formy pisemnej. Taką dyspozycję złożyć można w oddziale banku.
09-03-2016 23:08
Możesz go również pozostawić na przyszłość, może się jeszcze kiedyś przydać. Nie generuje on żadnych kosztów za utrzymanie.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.