Odpowiedz

Zamknięcie konta przez bank

Dzień dobry. Od ponad roku nie używam konta na ING oraz nie mam na nim żadnych środków. Chciałam się dowiedzieć, czy bank mógł sam zamknąć takie konto czy muszę to zrobić osobiście w placówce banku?
Odpowiedz
0 Lajków
ZanS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-07-2021
Wiadomość 1 z 2 (3 240 wyświetleń)

Re: Zamknięcie konta przez bank

@ZanS Przykro nam, że rezygnujesz z konta u nas, niemniej rozumiem, że nie jest Ci już potrzebne. Możesz je zamknąć na parę sposobów. 

 

- jeśli wciąż możesz się logować do Mojego ING, to wystarczy, że wybierzesz; Moje finanse> tu swoje konto> Zamknij konto. Działa dla rachunków osobistych i oszczędnościowych w złotówkach. Konto walutowe zamkniesz tylko w oddziale. 

 

- Możesz również odwiedzić nasz oddział. 

 

- Możesz również je zamknąć korespondencyjnie. List wysyłasz na adres Sokolska 34, 40-086 Katowice. Dane, które muszą się w nim znaleźć: 

  • imię nazwisko,
  • pełny adres zamieszkania,
  • PESEL,
  • rodzaj, serię, numer i datę ważności dowodu tożsamości.
  • 26 cyfr numeru konta.

Numer konta wskażemy Ci na infolinii; 32 357 00 69. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 2 z 2 (3 218 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy