Odpowiedz

Zaległa prowizja

Witam,

może uzyskam szybką odpowiedź, czytałem kilka wątków no ale..

 

Mam internetowe konto Direct, 28.11 zjadło mi zaległą prowizję w wysokości 36zł, chciałem zapytać za co i dlaczego?

bo nikt nie wspominał o jakichś prowizjach przy zakładaniu konta, jedyną miało być kilka zł za brak płatności kartą na 200-300zł ( nie pamiętam dokładnie) a to nie wchodzi w gre.

 

Dziękuję z góry za pomoc ,

Odpowiedz
0 Lajków
SeebaN
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-12-2018
Wiadomość 1 z 2 (5 574 wyświetleń)

Re: Zaległa prowizja

[ Edytowane ]

SeebaN, konto Direct prowadzimy zupełnie bezpłatnie. Opłatę możemy pobrać za kartę Visa zbliżeniowa - jest to 7 zł miesięcznie, jeśli nie wykonasz płatności kartą na sumę 300 zł (200 zł jeśli masz 18-26 lat) w okresie rozliczeniowym. Dla klientów indywidualnych okres ten trwa od 29 dnia miesiąca do 28 dnia miesiąca kolejnego. Ciężko mi powiedzieć za co dokładnie pobraliśmy prowizję o której wspominasz - opłaty mogliśmy naliczyć np. za ubezpieczenie do karty lub konta, za przelewy ekspresowe i inne dyspozycje. Aby wyjaśnić tę sprawę, skontaktuj się proszę z nami w Moim ING (wiadomość, czat). Sprawdzimy za co jest ta prowizja.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
560
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (5 498 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy