02-12-2018 15:01
Witam,
może uzyskam szybką odpowiedź, czytałem kilka wątków no ale..
Mam internetowe konto Direct, 28.11 zjadło mi zaległą prowizję w wysokości 36zł, chciałem zapytać za co i dlaczego?
bo nikt nie wspominał o jakichś prowizjach przy zakładaniu konta, jedyną miało być kilka zł za brak płatności kartą na 200-300zł ( nie pamiętam dokładnie) a to nie wchodzi w gre.
Dziękuję z góry za pomoc ,
03-12-2018 17:11 | Edytowano: 03-12-2018 17:12
SeebaN, konto Direct prowadzimy zupełnie bezpłatnie. Opłatę możemy pobrać za kartę Visa zbliżeniowa - jest to 7 zł miesięcznie, jeśli nie wykonasz płatności kartą na sumę 300 zł (200 zł jeśli masz 18-26 lat) w okresie rozliczeniowym. Dla klientów indywidualnych okres ten trwa od 29 dnia miesiąca do 28 dnia miesiąca kolejnego. Ciężko mi powiedzieć za co dokładnie pobraliśmy prowizję o której wspominasz - opłaty mogliśmy naliczyć np. za ubezpieczenie do karty lub konta, za przelewy ekspresowe i inne dyspozycje. Aby wyjaśnić tę sprawę, skontaktuj się proszę z nami w Moim ING (wiadomość, czat). Sprawdzimy za co jest ta prowizja.
Aplikacja bankowa dziala na blu******s.com ale ING wymaga przyjścia do oddziału banku ze smartonem w celu aktywacji. Gratulacje ING obyście stracili klientów.
12-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
4 | |
4 |