Odpowiedz

Zakładanie konta koszmar

Formalności trwają 40 minut do1h. Weryfikacje danych na serwerze ING nie doszły do skutku przez 30 minut. Obsługa miła ale bezradna. Prawdopodobnie otworzę konto w innym banku.
Docent
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
04-08-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 356 wyświetleń)

Re: Zakładanie konta koszmar

Podczas zakładania konta potrzebujemy ustalić kilka ważnych kwestii, np. rodzaj oferty, z której chcesz skorzystać oraz pobrać dane, by je otworzyć.
Wtedy wizyta może faktycznie potrwać dłużej. Przykro mi, że pojawiły się kłopoty podczas otwierania konta. Chciałabym pomóc ale przez Społeczność ciężko mi ustalić, co się wydarzyło.
Najlepiej jakbyś wyjaśnił tę sytuację w oddziale, w którym byłeś w tej sprawie. 

 

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
555
125
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 311 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy