31-08-2017 09:17
Witam.
W dniu dzisiejszym na moje konto w Państwa banku dotarł przelew z mojej pracy. Niestety został on w całości zajęty przez Państwa z powodu zajęcia komorniczego. Tyle tylko że w tym miesiącu już raz moje środki zostały zajęte, a dzisiejszy przelew to wypłata za kolejny miesiąc co do którego również powinno być stosowane minimum wolne od zajęcia.
Można to jakoś reklamować?
31-08-2017 18:17
Skontaktuj się z naszą infolinią, pod numerem (32) 357 00 69
Ja mam cały czas ten sam komunikat o dwóch dniach roboczych i jest to chyba związane z wakacjami kredytowymi - ja mam zawieszone raty na marzec i kwiecień. W maju będę próbował nadpłacać i skracać okr
... 24-03-2023Chciałabym to dla Ciebie sprawdzić, natomiast tutaj nie mam wglądu do Twojego konta. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Czat zajęć egzekucyjnych czynny jest w dni ro
... 24-03-2023Czy na podstawie dotychczasowych przelewów, da się dodać te pozycje do bazy kontrahentów krajowych?
Tj. otwieram ostatnio realizowany przelew i dodaje go do kontrahentów?
Jeśli nie, to jak to mam zrobi
... 24-03-2023