31-08-2017 09:17
Witam.
W dniu dzisiejszym na moje konto w Państwa banku dotarł przelew z mojej pracy. Niestety został on w całości zajęty przez Państwa z powodu zajęcia komorniczego. Tyle tylko że w tym miesiącu już raz moje środki zostały zajęte, a dzisiejszy przelew to wypłata za kolejny miesiąc co do którego również powinno być stosowane minimum wolne od zajęcia.
Można to jakoś reklamować?
31-08-2017 18:17
Skontaktuj się z naszą infolinią, pod numerem (32) 357 00 69
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al