31-08-2017 09:17
Witam.
W dniu dzisiejszym na moje konto w Państwa banku dotarł przelew z mojej pracy. Niestety został on w całości zajęty przez Państwa z powodu zajęcia komorniczego. Tyle tylko że w tym miesiącu już raz moje środki zostały zajęte, a dzisiejszy przelew to wypłata za kolejny miesiąc co do którego również powinno być stosowane minimum wolne od zajęcia.
Można to jakoś reklamować?
31-08-2017 18:17
Skontaktuj się z naszą infolinią, pod numerem (32) 357 00 69
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
12 | |
7 | |
6 | |
4 |