Odpowiedz

Zajęcie egzekucyjne

Witam.

W dniu dzisiejszym na moje konto w Państwa banku dotarł przelew z mojej pracy. Niestety został on w całości zajęty przez Państwa z powodu zajęcia komorniczego. Tyle tylko że w tym miesiącu już raz moje środki zostały zajęte, a dzisiejszy przelew to wypłata za kolejny miesiąc co do którego również powinno być stosowane minimum wolne od zajęcia.

Można to jakoś reklamować?

 

Odpowiedz
0 Lajków
Fajfer
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
31-08-2017
Wiadomość 1 z 2 (3 000 wyświetleń)

Re.: Zajęcie egzekucyjne

Skontaktuj się z naszą infolinią, pod numerem (32) 357 00 69

Odpowiedz
0 Lajków
adrianado
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
15
1
07-02-2016
Wiadomość 2 z 2 (2 940 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Brak ikon kart kredytowych

Miałem taki sam problem ale z kartą debetową. Na szczęście wszystko wróciło do normy na drugi dzień. Jeżeli jednak dalej jej nie widzisz to skontaktuj się z nimi bezpośrednio np. przez czat.

10-06-2023
Brak ikon kart kredytowych

Hej, zniknęły mi z konta ikony kart kredytowych, wyświetla się tylko blik oraz karta debetowa, ktoś ma podohny problem? Trwają jakieś prace serwisowe?

10-06-2023
alerty bik - odnowienie

Cześć.

 

W jaki sposób można odnowić usługę alerty bik? Opcji założenia konta w bik nie da się nie zaznaczyć tym razem (konto zostało utworzone już na zlecenie ING).

09-06-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy