25-08-2017 13:26
Dzień dobry,
Moje konto zostało zablokowane przez zajęcie egzekucyjne. Wg. informacji dostępnych na koncie, egzekwowana kwota to 2126,85. Nastąpiła blokada środków na koncie w wysokości 1573,66, niemniej jednak kwota zaległości pozostaje taka sama (z dopiskiem, że to stan na dziś). Kilka dni później nastąpiła kolejna blokada - w wysokości 50zł, po której oczywiście środki zostały przelane na spłatę zajęcia egzekucyjnego. Czy pieniądze znajdują się na jakimś koncie technicznym, czy już trafiły do spłaty? Proszę o informację GDZIE w bankowości internetowej znajdę dokładną historię należnej kwoty, kwot już spłaconych oraz pozostałych należności, do tej pory w zakładce "zajęcie egzekucyjne" mam dostęp tylko do kwoty zaległości oraz do kwoty wolnej od zajęcia - interesuje mnie natomiast historia spłat.
Z góry dziękuję za pomoc,
Pozdrawiam
26-08-2017 13:26 | Edytowano: 12-11-2017 18:41
@karolinas ustawowo przysługuje Ci miesięczne kwota wolna od zajęcia w wysokości 1500 zł. W ramach tej kwoty możesz swobodnie korzystać ze swoich pieniędzy. Blokada następuje w momencie wykorzystania kwoty wolnej lub wpływów w miesiącu, na Twoje konto, ją przewyższających. Gdy blokujemy pieniądze, przekazujemy je na spłatę zajęcia egzekucyjnego.
O wysokości zajęcia egzekucyjnego powinnaś zostać powiadomiona pisemnie przez organ egzekucyjny. Skontaktuj się z infolinią egzekucyjną: (32) 357 00 69. Doradcy pracują w dni robocze (8:00 - 20:00) i w soboty (8:00 - 16:00). Sprawdzimy informacje, o które prosisz.
26-08-2017 13:33
Dziękuję serdecznie za odpowiedź pokrywającą się z tym co już wiem i ustaliłam w pytaniu.
Chciałabym wiedzieć GDZIE (nie interesuje mnie kontakt telefoniczny) mogę zobaczyć aktualny stan sumy już pobranych kwot na spłatę długu oraz w którym miejscu mogę sprawdzić ile wynosiła początkowa kwota zadłużenia - kwoty podane w bankowości internetowej i w piśmie, które otrzymałam drogą pocztową NIE POKRYWAJĄ SIĘ.
Pozdrawiam
26-08-2017 13:35 | Edytowano: 12-11-2017 18:38
@karolinas nie sprawdzisz tego w Moim ING. W tej sytuacji zachęcam do kontaktu z infolinią egzekucyjną: (32) 357 00 69. Dzisiaj doradcy pracują do godziny 16:00.
10-04-2018 01:20
10-04-2018 20:57
Siwyradziu Odpowiedź znajdziesz pod Twoim zapytaniem tutaj.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |