25-08-2017 13:26
Dzień dobry,
Moje konto zostało zablokowane przez zajęcie egzekucyjne. Wg. informacji dostępnych na koncie, egzekwowana kwota to 2126,85. Nastąpiła blokada środków na koncie w wysokości 1573,66, niemniej jednak kwota zaległości pozostaje taka sama (z dopiskiem, że to stan na dziś). Kilka dni później nastąpiła kolejna blokada - w wysokości 50zł, po której oczywiście środki zostały przelane na spłatę zajęcia egzekucyjnego. Czy pieniądze znajdują się na jakimś koncie technicznym, czy już trafiły do spłaty? Proszę o informację GDZIE w bankowości internetowej znajdę dokładną historię należnej kwoty, kwot już spłaconych oraz pozostałych należności, do tej pory w zakładce "zajęcie egzekucyjne" mam dostęp tylko do kwoty zaległości oraz do kwoty wolnej od zajęcia - interesuje mnie natomiast historia spłat.
Z góry dziękuję za pomoc,
Pozdrawiam
26-08-2017 13:26 | Edytowano: 12-11-2017 18:41
@karolinas ustawowo przysługuje Ci miesięczne kwota wolna od zajęcia w wysokości 1500 zł. W ramach tej kwoty możesz swobodnie korzystać ze swoich pieniędzy. Blokada następuje w momencie wykorzystania kwoty wolnej lub wpływów w miesiącu, na Twoje konto, ją przewyższających. Gdy blokujemy pieniądze, przekazujemy je na spłatę zajęcia egzekucyjnego.
O wysokości zajęcia egzekucyjnego powinnaś zostać powiadomiona pisemnie przez organ egzekucyjny. Skontaktuj się z infolinią egzekucyjną: (32) 357 00 69. Doradcy pracują w dni robocze (8:00 - 20:00) i w soboty (8:00 - 16:00). Sprawdzimy informacje, o które prosisz.
26-08-2017 13:33
Dziękuję serdecznie za odpowiedź pokrywającą się z tym co już wiem i ustaliłam w pytaniu.
Chciałabym wiedzieć GDZIE (nie interesuje mnie kontakt telefoniczny) mogę zobaczyć aktualny stan sumy już pobranych kwot na spłatę długu oraz w którym miejscu mogę sprawdzić ile wynosiła początkowa kwota zadłużenia - kwoty podane w bankowości internetowej i w piśmie, które otrzymałam drogą pocztową NIE POKRYWAJĄ SIĘ.
Pozdrawiam
26-08-2017 13:35 | Edytowano: 12-11-2017 18:38
@karolinas nie sprawdzisz tego w Moim ING. W tej sytuacji zachęcam do kontaktu z infolinią egzekucyjną: (32) 357 00 69. Dzisiaj doradcy pracują do godziny 16:00.
10-04-2018 01:20
10-04-2018 20:57
Siwyradziu Odpowiedź znajdziesz pod Twoim zapytaniem tutaj.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |