Odpowiedz

Zajęcie egzekucyjne

Witam.
Na koncie mam zajęcie egzekucyjne. Jeszcze 2 dni temu w bankowości internetowej widziałem informację o kwocie zajęcia itp. Dzisiaj powinno wpłynąć na to konto wynagrodzenie. W tym momencie nie widzę ani konta ani informacji o zajęciu. Jak mogę skorzystać z pieniędzy które tam zostały? Kwota zajęcia powinna już zostać spłacona a konto jest jakby ukryte.
Odpowiedz
0 Lajków
Karol
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
09-11-2016
Wiadomość 1 z 3 (5 484 wyświetleń)

Re.: Zajęcie egzekucyjne

Inaczej: jeżeli kwota zajęcia wynosiła 64 zł a na konto wpłynęło 2000 zł to czy będę mógł korzystać z kwoty 1936 zł czy tylko z tej kwoty wolnej?
Odpowiedz
0 Lajków
Karol
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
09-11-2016
Wiadomość 2 z 3 (5 476 wyświetleń)

Re.: Zajęcie egzekucyjne

Jeżeli masz jedno zajęcie egzekucyjne na 64 zł, a na Twoje konto wpłynęło 2000 zł, to:
- 64 zł przekażemy do organu egzekucyjnego, aby spłacić zajęcie,
- po spłaceniu zajęcia pozostała część kwoty będzie do dyspozycji.




-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
796
173
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (5 434 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Pożyczka na dochody z Wielkiej Brytanii

Przykro nam, natomiast w tej sytuacji nie będziesz mógł złożyć u nas wniosku kredytowego. Wymagamy, aby taki wpływ bezpośrednio od pracodawcy był skierowany do naszego banku lub do innego banku w Pols...

19-03-2025
Re.: Zapytanie odnośnie pożyczki

1. W obu przypadkach oprocentowanie, jak i RRSO będzie takie samo.

2. W sytuacji, gdzie otrzymujesz wynagrodzenie od jednego pracodawcy krócej niż 6 miesięcy, to nie będziesz miał możliwości zawniosko

...

18-03-2025
Rozpatrzenie wniosku

Dzień dobry. Wniosek złożony 7 lutego, na stronie ING informacja, że jest już decyzja. Po próbie ustalenia jaka jest decyzja, otrzymałam informację od Pani z ING że jest błąd techniczny i jeszcze raz

...

18-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy