Odpowiedz

Zablokowanie karty przez bank

Dzień dobry! 

  Dzisiaj moja karta Visa zbliżeniowa została zablokowana przez bank, a mianowicie po transakcji 177$ do USA, przed tym było jeszcze dwie transakcji jedna do Polski, druga do USA i przelew międzynarodowy w EURO. Czy mogę jakoś odblokować kartę, co jest powodem tej blokady?

Odpowiedz
0 Lajków
S0V3T
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
30-06-2019
Wiadomość 1 z 2 (11 119 wyświetleń)

Re.: Zablokowanie karty przez bank

Chciałabym Ci pomóc, ale tutaj trudno mi wyjaśnić, co może być powodem tej sytuacji Emotikon: Smutny

Proszę, skontaktuj się z naszymi specjalistami: +48 32 357 00 12.
Nasza infolinia jest czynna 24/7.
Po potwierdzeniu Twoim danych sprawdzimy, dlaczego karta została zablokowana i co trzeba w tej sytuacji zrobić Emotikon: Szczęśliwy

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (11 066 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy