01-08-2023 10:15
Dzień dobry
Dzisiaj zwracam się do Państwa z takim oto problemem. Siostra mego teścia od blisko 3 dekad wraz z mężem mieszkają w Niemczech. Są już osobami w podeszłym wieku, bezdzietnymi. Oszczędności swojego życia odkładali od lat w ING Bank Śląski. Prócz nich osobą upoważnioną do wglądu była jedna z sióstr mego teścia i rzecz jasna współwłaścicielki rachunku. Ta osoba (upoważniona) zmarła na początku ub roku. Właściciele rachunku z uwagi na stan zdrowia nie są w stanie przybyć do Polski by wskazać nową osobę do upoważnienia.
Są także osobami nie mającymi kontaktu z bankowością internetową
W związku z opisaną sytuacją zwracam się z zapytaniem, jak Ci ludzie mają upoważnić jakąś nową osobę ?
02-08-2023 10:37
Pełnomocnika do konta można nadać na kilka sposobów. Najszybsze to nadanie upoważnienia w bankowości internetowej (jeśli osoba, która ma być upoważniona jest już naszym klientem) lub osobiście w oddziale w Polsce. Jeśli te opcje nie są możliwe, to pełnomocnictwo można nadać w formie aktu notarialnego u notariusza. Upoważniona w ten sposób osoba może realizować dyspozycje w imieniu właściciela konta po okazaniu pełnomocnictwa w oddziale banku.
Informacje o pełnomocnikach znajdziesz w regulaminie, na stronie 15: https://www.ing.pl/_fileserver/item/1000405
Wykaz niezbędnych dokumentów i informacji na pełnomocnictwie jest dostępny w komunikacie na stronie 12: https://www.ing.pl/_fileserver/item/akqz189
Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni
... 25-11-2024Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |