Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Właściciele r-ku bankowego mieszkający za granicą chcący ustanowić upoważnienie

Dzień dobry
Dzisiaj zwracam się do Państwa z takim oto problemem. Siostra mego teścia od blisko 3 dekad wraz z mężem mieszkają w Niemczech. Są już osobami w podeszłym wieku, bezdzietnymi. Oszczędności swojego życia odkładali od lat w ING Bank Śląski. Prócz nich osobą upoważnioną do wglądu była jedna z sióstr mego teścia i rzecz jasna współwłaścicielki rachunku. Ta osoba (upoważniona) zmarła na początku ub roku. Właściciele rachunku z uwagi na stan zdrowia nie są w stanie przybyć do Polski by wskazać nową osobę do upoważnienia.
Są także osobami nie mającymi kontaktu z bankowością internetową
W związku z opisaną sytuacją zwracam się z zapytaniem, jak Ci ludzie mają upoważnić jakąś nową osobę ?

Odpowiedz
0 Lajków
WulkanOS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
11-02-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 330 wyświetleń)

Re: Właściciele r-ku bankowego mieszkający za granicą chcący ustanowić upoważnienie

Pełnomocnika do konta można nadać na kilka sposobów. Najszybsze to nadanie upoważnienia w bankowości internetowej (jeśli osoba, która ma być upoważniona jest już naszym klientem) lub osobiście w oddziale w Polsce. Jeśli te opcje nie są możliwe, to pełnomocnictwo można nadać w formie aktu notarialnego u notariusza. Upoważniona w ten sposób osoba może realizować dyspozycje w imieniu właściciela konta po okazaniu pełnomocnictwa w oddziale banku. 

 

Informacje o pełnomocnikach znajdziesz w regulaminie, na stronie 15: https://www.ing.pl/_fileserver/item/1000405

Wykaz niezbędnych dokumentów i informacji na pełnomocnictwie jest dostępny w komunikacie na stronie 12: https://www.ing.pl/_fileserver/item/akqz189 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 301 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy