Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Re: Potwierdzenie przelewu bezpośrednio na maila

W dniu 5.03 mają się odbyć prace modernizacyjne, po których to, będzie można odbierać potwierdzenia wykonanych transakcji na adres e-mail
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 11 z 15 (5 859 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie przelewu bezpośrednio na maila

@Zephyr nie ma dostępnych potwierdzeń dla przelewów wykonanych z karty kredytowej.
@ source faktycznie wprowadzimy funkcjonalność, o której piszesz. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 12 z 15 (5 798 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie przelewu bezpośrednio na maila

I również nie ma możliwości wydrukowania potwierdzeń dokonanych płatności za pomocą karty kredytowej.

Ciekawe kiedy się pojawi taka opcja...za ile....lat?

Odpowiedz
0 Lajków
Rafalski
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
26-11-2019
Wiadomość 13 z 15 (4 184 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie przelewu bezpośrednio na maila

Mamy 1 stycznia 2021 roku. 

Wątek rozpoczął się  w... 2018 roku.

Za 26 dni minął 3 lata.

Przy definiowaniu przelewu nie można dodać adresu email do wysłania potwierdzenia przelewu. 

Przy zleceniach stałych w ogóle nie ma takiej opcji. 

Przez ignorowanie potrzeb klientów przez pracowników tej instytucji my, jako klienci, tracimy rocznie pare dni na głupią czynność przekopywania się przez historię swoich rachunków zamiast zwykłego korzystania z automatyzacji w postaci wysłania maila z potwierdzeniem przelewu w momencie jego wykonania - funkcjonalność bardzo cenna w przypadku zleceń stałych.

 

Moje pytanie:
Kiedy, z datą, będzie udostępniona taka funkcjonalność?
Dla jasności, bardzo poważnie zastanawiam się nad zmianą banku. Nie chce mi się przechodzić przez procedury przeniesienia konta, niemniej jeszcze gorsze jest debilne klikanie w historii przelewów co miesiąc.

Odpowiedz
0 Lajków
jacoor
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-01-2021
Wiadomość 14 z 15 (3 161 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie przelewu bezpośrednio na maila

@jacoor Przepraszamy, że tyle czekałeś na odpowiedź. Chcieliśmy to dla Ciebie wyjaśnić i dowiedzieć się więcej szczegółów. Niestety, w najbliższym czasie nie planujemy udostępnienia tej opcji. Jak tylko zmieni się coś w tym temacie, poinformujemy o tym. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 15 z 15 (3 051 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy