Odpowiedz
Highlighted

Potwierdzenie danych osobowych.

Przy sprawdzaniu ofert ING wyskakuje komunikat "potwierdź swoje dane". Przechodząc do sekcji dane osobowe wypelniam wszystkie pola (łącznie z tymi odnosnie rezydencji w Stanach i innych państwach), wszystko wydaje się w porządku natomiast próbując zaakceptować wszystkie informacje przyciskiem "DALEJ" wydaje się on byc nieaktywny. Nic się nie dzieje po naciśnięciu, nie przychodzi żaden sms, nie ma żadnych komunikatów, po prostu podświetla sie po kliknięciu i tyle, jest jakby martwy. Nie wiem, czy ja cos robię źle, czy coś jest nie tak z samą stroną (sprawdzałam na kilku różnych przegladarkach).
Odpowiedz
0 Lajków
ploszi
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
20-08-2017
Wiadomość 1 z 2 (1 950 wyświetleń)

Re.: Potwierdzenie danych osobowych.

Chciałabym pomóc, ale przez społeczność nie mamy wglądu do Twoich danych. Skontaktuj się z naszą infolinią - 32 357 00 69, pokierujemy Cię podczas rozmowy i to zweryfikujemy z danymi dostępnymi u nas. Być może brakuje jakiejś informacji, np. przedrostka 48 przed numerem telefonu.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
90
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 913 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy