20-08-2017 16:50
Parę lat temu miałem konto w ING ale zrezygnowałem z powodu wiecznych problemów z czymś .
Los sprawił że wróciłem bo akurat oddział jest obok mojego obecnego miejsca pracy i liczyłem że coś przez te lata się musiało zmienić w banku ING a musiałem zrobić przelew koniecznie kartą więc potrzebowałem konta., a weekend wolny więc myślę wszystko sobie zrobię a i konto z kartą się przyda i blikiem. Historia się w piątek zaczyna.
Loguje się próbuje zmienić stary numer telefonu nie da się , dzwonię na infolinie chce zmienić numer, nie da się, mogę tylko w oddziale zmienić w poniedziałek. Hmm głupie bo przelewy można robić przez telefon chyba ale numeru tel. zmienić już nie. Ok trudno więc pomyślałem może duplikat karty zrobię, jadę mała kolejka w sumie godzinę straciłem ale udało się karta jest i od razu działa, szczęśliwy ściągam aplikacje i jadę do wpłatomatu, wpłacam, czekam, godzina, dwie, trzy no nie ma. Dzwonie znów i odpowiedź w poniedziałek będzie a jak nie to proszę do oddziału się udać lub zgłosić reklamacje. Nie rozumieją że do dziś muszę zrobić przelew.
Dziękuję bardzo bankowi ING za pomoc i prawie 3 dni braku dostępu do konta w 2017 roku. Postanowiłem również skorzystać z waszej rady jednak i udać się w poniedziałek do oddziału, to będzie jedna wizyta w celu zamknięcia konta w ING i wszystkiego powiązanego z wami na dobre.
Przez Was były, są i będą pewnie wieczne kłopoty.
Nie Polecam Usług w ING Banku
Adrian
ps. I proszę chociaż jednej rzeczy nie spieprzcie w tym ING i nie piszcie po raz setny że wam przykro z powodu zaistniałej sytuacji, mamy nadzieje że zostaniesz z nami, zawsze możesz na nas liczyć, zadzwonić na infolinie lub przyjść do oddziału. Nie zostanę z wami choćbyście mi milion złoty dawali, bo to jakaś piaskownica a nie bank.
21-08-2017 12:06
Numer telefonu do kodów autoryzacyjnych zmienisz w swojej bankowości, aby potwierdzić zmianę numeru kod sms wysyłamy na poprzedni numer. Jeśli poprzedni numer telefonu nie jest aktywny to numer możesz zmienić w oddziale banku.
Wpłaty we wpłatomacie są udostępniane na koncie w trybie rzeczywistym. Chcielibyśmy zweryfikować to urządzenie, dlaczego Twoja wpłata nie została udostępniona – dlatego prosimy o więcej szczegółów i o lokalizację wpłatomatu.
Analizujemy każde zgłoszenia od klientów, a wszelkie utrudnienia staramy się usuwać na bieżąco.
Prosimy napisz w tej sprawie na Czacie w Moim ING. Specjaliści z zakresu zajęć egzekucyjnych są dzisiaj dostępni do 18:00. Sprawdzą Twoje konto w systemie
23-12-2024Kod PKD w formularzu rejestracji firmy należy wpisać w formacie cyfr arabsko-rzymskich, bez żadnych kropek lub innych znaków.
Proponujemy wyczyszczenie też przeglądarki z plików cookies oraz historię
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
5 | |
4 |