Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Krótka historia z ING i ciągłe problemy + wpłatomat w tle :)

Parę lat temu miałem konto w ING ale zrezygnowałem z powodu wiecznych problemów z czymś .

Los sprawił że wróciłem bo akurat oddział jest obok mojego obecnego miejsca pracy i liczyłem że coś przez te lata się musiało zmienić  w banku  ING a musiałem zrobić przelew koniecznie kartą więc potrzebowałem konta.,  a weekend wolny więc myślę wszystko sobie zrobię a i konto z kartą się przyda i blikiem. Historia się w piątek zaczyna.

Loguje się próbuje zmienić stary numer telefonu nie da się , dzwonię na infolinie chce zmienić numer, nie da się,  mogę tylko w oddziale zmienić w poniedziałek. Hmm głupie bo przelewy można robić przez telefon chyba ale numeru tel. zmienić już nie. Ok trudno więc pomyślałem może duplikat karty zrobię,  jadę mała kolejka w sumie godzinę straciłem ale udało się karta jest i od razu działa, szczęśliwy ściągam aplikacje i jadę do wpłatomatu, wpłacam, czekam, godzina, dwie, trzy  no nie ma. Dzwonie znów i odpowiedź w poniedziałek będzie a jak nie to proszę do oddziału się udać lub zgłosić reklamacje. Nie rozumieją że do dziś muszę zrobić przelew.

 

Dziękuję bardzo bankowi ING za pomoc i prawie 3 dni braku dostępu do konta w 2017 roku. Postanowiłem również skorzystać z waszej rady jednak i udać się w poniedziałek do oddziału, to będzie jedna wizyta w celu zamknięcia konta w ING i wszystkiego powiązanego z wami na dobre.

 

Przez Was były, są i będą pewnie wieczne kłopoty.

Nie Polecam Usług w ING Banku

Adrian

 

ps. I proszę chociaż jednej rzeczy nie spieprzcie w tym ING i nie piszcie po raz setny że wam przykro z powodu zaistniałej sytuacji, mamy nadzieje że zostaniesz z nami, zawsze możesz na nas liczyć, zadzwonić na infolinie lub przyjść do oddziału. Nie zostanę z wami choćbyście mi milion złoty dawali, bo to jakaś piaskownica a nie bank.

Odpowiedz
0 Lajków
ehh
ehh
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
20-08-2017
Wiadomość 1 z 2 (1 530 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Krótka historia z ING i ciągłe problemy + wpłatomat w tle :)

Numer telefonu do kodów autoryzacyjnych zmienisz w swojej bankowości, aby potwierdzić zmianę numeru kod sms wysyłamy na poprzedni numer. Jeśli poprzedni numer telefonu nie jest aktywny to numer możesz zmienić w oddziale banku.

Wpłaty we wpłatomacie są udostępniane na koncie w trybie rzeczywistym. Chcielibyśmy zweryfikować to urządzenie, dlaczego Twoja wpłata nie została udostępniona – dlatego prosimy o więcej szczegółów i o lokalizację wpłatomatu.

Analizujemy każde zgłoszenia od klientów, a wszelkie utrudnienia staramy się usuwać na bieżąco.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
90
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 470 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy