Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Krótka historia z ING i ciągłe problemy + wpłatomat w tle :)

Parę lat temu miałem konto w ING ale zrezygnowałem z powodu wiecznych problemów z czymś .

Los sprawił że wróciłem bo akurat oddział jest obok mojego obecnego miejsca pracy i liczyłem że coś przez te lata się musiało zmienić  w banku  ING a musiałem zrobić przelew koniecznie kartą więc potrzebowałem konta.,  a weekend wolny więc myślę wszystko sobie zrobię a i konto z kartą się przyda i blikiem. Historia się w piątek zaczyna.

Loguje się próbuje zmienić stary numer telefonu nie da się , dzwonię na infolinie chce zmienić numer, nie da się,  mogę tylko w oddziale zmienić w poniedziałek. Hmm głupie bo przelewy można robić przez telefon chyba ale numeru tel. zmienić już nie. Ok trudno więc pomyślałem może duplikat karty zrobię,  jadę mała kolejka w sumie godzinę straciłem ale udało się karta jest i od razu działa, szczęśliwy ściągam aplikacje i jadę do wpłatomatu, wpłacam, czekam, godzina, dwie, trzy  no nie ma. Dzwonie znów i odpowiedź w poniedziałek będzie a jak nie to proszę do oddziału się udać lub zgłosić reklamacje. Nie rozumieją że do dziś muszę zrobić przelew.

 

Dziękuję bardzo bankowi ING za pomoc i prawie 3 dni braku dostępu do konta w 2017 roku. Postanowiłem również skorzystać z waszej rady jednak i udać się w poniedziałek do oddziału, to będzie jedna wizyta w celu zamknięcia konta w ING i wszystkiego powiązanego z wami na dobre.

 

Przez Was były, są i będą pewnie wieczne kłopoty.

Nie Polecam Usług w ING Banku

Adrian

 

ps. I proszę chociaż jednej rzeczy nie spieprzcie w tym ING i nie piszcie po raz setny że wam przykro z powodu zaistniałej sytuacji, mamy nadzieje że zostaniesz z nami, zawsze możesz na nas liczyć, zadzwonić na infolinie lub przyjść do oddziału. Nie zostanę z wami choćbyście mi milion złoty dawali, bo to jakaś piaskownica a nie bank.

Odpowiedz
0 Lajków
ehh
ehh
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
20-08-2017
Wiadomość 1 z 2 (3 142 wyświetleń)

Re.: Krótka historia z ING i ciągłe problemy + wpłatomat w tle :)

Numer telefonu do kodów autoryzacyjnych zmienisz w swojej bankowości, aby potwierdzić zmianę numeru kod sms wysyłamy na poprzedni numer. Jeśli poprzedni numer telefonu nie jest aktywny to numer możesz zmienić w oddziale banku.

Wpłaty we wpłatomacie są udostępniane na koncie w trybie rzeczywistym. Chcielibyśmy zweryfikować to urządzenie, dlaczego Twoja wpłata nie została udostępniona – dlatego prosimy o więcej szczegółów i o lokalizację wpłatomatu.

Analizujemy każde zgłoszenia od klientów, a wszelkie utrudnienia staramy się usuwać na bieżąco.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 082 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.

24-12-2024
Re.: Limit zadłużenia

Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn

...

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy